22/12/2003 Societat
Demà és disputa al Passeig del Mar de Palamós la vuitena edició del Cros Escolar. En total participaran més de 1500 alumnes de totes les escoles del municipi.
El cros començarà als voltants de tres quarts de deu del matí i finalitzarà a l'una del migdia. Els participants tenen edats compreses entre els 5 i els 15 anys d'edat. Es podran veure onze proves en tres circuits diferents. El cross s'inclou en el Programa d'Activitats Esportives i Educació Esportiva Escolar que coordina l'Àrea d'Esports de l'Ajuntament.
El Cros Escolar es farà demà sota el lema "l'Esport un gest per la pau" i comptarà amb el suport del Comité Català de l'Esport per la Pau que té la finalitat de donar impuls al moviment mundial a favor de la pau, el respecte als drets i en contra de la violència.
Totes les notícies:
24/08/2026 - Societat La Fundació Vimar activa un servei de suport domiciliari per a gent gran
La Fundació Privada Vilagran-Maristany ha iniciat aquest estiu un servei de suport a la llar,...
24/08/2026 - Serveis Palamós treu a concurs per tercera vegada el contracte de la grua municipal
Per tercera vegada en menys d'un any, l'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic el...
24/08/2026 - Societat L'Ajuntament recorda els terminis per demanar les ajudes per pagar l'IBI
L'Ajuntament de Palamós recorda que fins al dia 30 de setembre està oberta la convocatòria dels...
24/08/2026 - Medi Ambient Alerten que els episodis de pluja poden fer reaparèixer el mosquit tigre
La calor extrema que ha fet aquest estiu i l'escassedat de pluja han fet baixar la població de...
21/08/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament i l'ADF recorden que hi ha zones de l'EIN Castell-Cap Roig amb restriccions de pas a peu
L'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós ha decidit reforçar la senyalització que...