12/12/2003 Societat
Aquest cap de setmana es porta a terme la 27a edició e la Fira Nadalenca Infantil i Juvenil de Palamós. Com cada any, s'organitza per recaptar fons en benefici de les persones amb discapacitats psíquiques de la comarca, en concret a l'associació El Trampolí.
Diumenge, de deu a dues, es vendran a preus molt populars articles nadalencs elaborats per alumnes de les escoles del municpi, i membres de les entitats col.laboradores. Amb la venda de productes decoratius de Nadal i el sorteig d'obres d'art, la Fira Nadalenca recaptarà diners en benefici de l'Associació El Trampolí.
S'arriba ja a la 27a edició d'aquesta popular fira benèfica, que és organitzada per l'Associació Fira Nadalenca de Palamós, que compta amb la col.laboració d'entitats, associacions, escoles del municipi i el mateix Ajuntament.
Des de les deu fins a les dues, el carrer Major i la plaça de la Vila s'omplirà de punts de venda de diferents articles nadalencs, elaborats per alumnes de les escoles i entitats que hi col.laboren.
Es farà alhora el tradicional concert de nadales, a càrrec dels alumnes de primària de les escoles de la vila, així com el sorteig de quadres cedits per diferents pintors de la comarca. Com a novetat, per la tarda, es farà la representació de teatre titulada "Ja tenim la solució", a càrrec del grup infantil de Palamós "Els cosinets". Els dos euros de l'entrada es destinaran també a la Fira.
El portaveu de l'Associació Fira Nadalenca de Palamós, Josep Oliver, fa una crida als palamosins per tal que vagin a passar el matí per la Fira, ja que és un acte molt esperat pels vilatans, i que veritablement "fa Nadal". Sentim Josep Oliver.
TALL OLIVER
L'Associació El Trampolí és la destinatària dels diners que es rebran aquest any de la Fira Nadalenca. Es tracta d'una entitat dedicada a l'educació en el lleure de les persones discapacitades psíquiques de la comarca.
El Trampolí fa tallers de manualitats, logopèdia i motivació, en què en destaca l'activitat teatral.
L'any passat la recaptació aconseguida en aquesta Fira va arribar a deu mil cinc cents euros, que es van destinar a la Fundació VIMAR, Vilagran-Maristany. Aquesta Fundació, com sabeu, promou projectes de construcció de pisos tutel.lats per a persones discapacitades psíquiques.
Totes les notícies:
15/10/2026 - Societat Palamós i Sant Joan ja té gairebé a punt el Pla Local de Joventut pels propers 4 anys
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan preveu portar a aprovació en el Ple municipal del mes de...
15/10/2026 - Serveis L'Ajuntament espera cobrir en els propers dies la plaça d'interventor
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan espera tenir coberta en qüestió de dies la plaça...
15/10/2026 - Successos Un camió de gran tonatge s'encalla en el gir entre Enric Vincke i el passeig
Un camió tràiler de gran tonatge ha provocat una incidència de trànsit, aquest migdia al...
15/10/2026 - Cultura Les reunions veïnals continuen avui al sector del Pla de Barris
L'Àrea de Participació Ciutadana de l'Ajuntament de Palamós i Sant Joan convoca per a aquesta...
15/10/2026 - Serveis Les tavernes de Palamós i Sant Joan recorden en 'Moni' i es promocionen amb la seva campanya anual
Recordareu que fa uns dies ja us parlàvem de la posada en marxa, per segon any consecutiu, de la...