09/12/2003 Societat
L'Àrea de Solidaritat i Cooperació de l'Ajuntament de Palamós posa en marxa una campanya per organitzar al municipi un grup de voluntaris que cooperin en projectes de solidaritat amb el tercer món.
Aquest grup de palamosins, que han de tenir més de 21 anys, han de fer un curs i tenir vacances a l'estiu, per poder participar en diferents ONG i entitats solidàries.L'Àrea que dirigeix Francesc Matés busca un grup de voluntaris, majors de 21 anys, que estiguin disposats a formar part d'un grup local de gent per dedicar les vacances d'estiu a tasques solidàries.
Essencialment seria la participació en projectes ja iniciats que es duen a terme a Àfrica i a Amèrica Llatina. Els qui vulguin apuntar-se a aquesta tasca hauran de fer un curs de formació, per tal de conèixer a fons les necessitats, objectius i tipus de treball que s'haurà de fer, en els camps solidaris.
El regidor de l'àrea, Francesc Matés, anima els qui tinguin aquest esperit a apuntar-se a la iniciativa.
TALL FRANCESC MATÉS.
Les persones que s'interessin per aquesta proposta poden anar al Punt d'Informació Juvenil de l'Avinguda de Catalunya, on se'ls facilitarà més informació.
Totes les notícies:
19/05/2026 - Política Ple ordinari del mes de maig a l'Ajuntament de Palamós
L'Ajuntament de Palamós convoca a les 6 d'aquesta tarda el Ple ordinari municipal del mes de maig....
19/05/2026 - Política La CUP Palamós Vila-romà medita si es presenta o no a les eleccions municipals
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà està en ple debat sobre la seva participació...
19/05/2026 - Cultura El 19è festival 'Palamós Terra de Mar' se centra en la recerca científica al mar
El port de Palamós es prepara per acollir, aquest cap de setmana que ve, la 19a edició del...
19/05/2026 - Serveis Comença el 'Tasta el mercat!' a 'El provisional', avui amb la cuina de La Gatzoneta
Aquest migdia ha començat a 'El provisional', la primera de les dues sessions previstes de...
19/05/2026 - Societat Sessions participatives del Pla Local de Joventut 2027-2030
Aquesta setmana hi ha dues sessions obertes a la participació del jovent de Palamós, per aportar...