05/12/2003 Cultura
Avui finalitza el cicle de tres setmanes de cinema documental, que ha organitzat el Museu de la Pesca i la Càtedra d'Estudis Marítims, titulat "Una mar fràgil". Els ponents d'avui parlaran sobre el futur de la pesca, i les polítiques de sostenibilitat. Un dels ponents, Joan Lluís Alegret, va fer ara fa poc temps una magistral ponència sobre aquest tema, de manera que als qui us interessi la pesca, és més que recomanable l'assistència.Com en les dues sessions anteriors, la que anava sobre el Prestige i la que anava sobre l'urbanisme a la Costa Brava, la sessió comença amb la projecció d'un àudiovisual.
Avui es projecta en estrena a Palamós el reportatge titulat "El Peix que es mossega la cua". L'ha realitzat Alexandre Surrallés, Oriol Canals i Virgini Royer. Un cop vista la projecció, s'iniciarà el debat.
Un debat que comptarà amb la presència de l'antropòleg Joan Lluís Alegret, que és el director de la Càtedra d'Estudis Marítims. Ara fa poques setmanes, Alegret va fer la lliçó inaugural d'aquest organisme, precisament parlant de la sostenibilitat en el sector pesquer.
Alegret compartirà taula amb el patró de la confraria de pescadors de Palamós, Francesc Subirats, i el doctor en Ciències ambientals Sergi Tudela.
El regidor de Patrimoni, Josep Espadalé, valora l'oportunitat d'un debat com aquest.
TALL ESPADALÉ
El cicle de debats titulat "Una mar fràgil" comença a les set de la tarda al Museu de la Pesca.
Totes les notícies:
31/07/2026 - Medi Ambient Palamós posa fil a l'agulla per reposar les boies vandalitzades i els Mossos faran més vigilància
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés per reposar les boies de seguretat que, a...
31/07/2026 - Serveis El Marella Explorer tanca avui les escales de creuer del juliol
Avui divendres hi ha l'última escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. El seu...
31/07/2026 - Cultura 1.700 persones ja han passat pel Rumb(A)Palamós 2026, que avui abaixa el teló
El festival Rumb(A)Palamós programa avui el cinquè i darrer concert de l'edició d'aquest any. La...
31/07/2026 - Cultura El correfoc obre la Festa Major de Sant Joan
Avui divendres es posa en marxa una nova edició de la Festa Major de Sant Joan, organitzada per...
31/07/2026 - Cultura La Fosca dona la benvinguda a l'agost amb la Cantada d'Havaneres
L'Associació Amics de la Fosca organitzarà demà dissabte una nova edició de la tradicional...