11/11/2003 Esports
Avui a dos quarts de vuit del vespre es fa una conferència de l'antropòloga Josefina Roma, a la sala d'àudiovisuals del Museu de la Pesca, a l'edifici del Tinglado.
Aquesta conferència serveix per començar les activitats que es faran de manera paral.lela a l'exposició del Museu. Aquesta conferència es fa a la sala d'àudiovisuals del Museu de la Pesca, on hi caben unes seixanta persones.
L'antropòloga parlarà sobre la visió del mar com a element d'entrada al més enllà, a través de la devoció, i els mites de la gent del mar.
Totes les notícies:
19/05/2026 - Política Ple ordinari del mes de maig a l'Ajuntament de Palamós
L'Ajuntament de Palamós convoca a les 6 d'aquesta tarda el Ple ordinari municipal del mes de maig....
19/05/2026 - Política La CUP Palamós Vila-romà medita si es presenta o no a les eleccions municipals
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà està en ple debat sobre la seva participació...
19/05/2026 - Cultura El 19è festival 'Palamós Terra de Mar' se centra en la recerca científica al mar
El port de Palamós es prepara per acollir, aquest cap de setmana que ve, la 19a edició del...
19/05/2026 - Serveis Comença el 'Tasta el mercat!' a 'El provisional', avui amb la cuina de La Gatzoneta
Aquest migdia ha començat a 'El provisional', la primera de les dues sessions previstes de...
19/05/2026 - Societat Sessions participatives del Pla Local de Joventut 2027-2030
Aquesta setmana hi ha dues sessions obertes a la participació del jovent de Palamós, per aportar...