07/11/2003 Cultura
El Crònica Nostra dels divendres incorporarà a partir d'avui una petita agenda-recordatori al final de l'edició, per tal que pugueu prendre nota de tot allò que us interessi respecte el món de la cultura, l'espectacle i l'oci.
És el torn de l'agenda d'aquest divendres. Comencem amb Teatre. Preneu nota perquè aquest diumenge, com sentíeu al Crònica Nostra, hi ha teatre. La companyia Teatre Blau porta "La Punyalada", de Marian Vayreda. La representació és a les sis de la tarda, a la Gorga. El preu és de dotze euros per als adults, i de nou per als menors de 18 anys.
Dissabte i diumenge es fa la tradicional exposició de bolets, a càrrec de l'Agrupació de Boletaires de Sant Joan i Palamós. Com ja va fer-se l'any passat, l'exposició s'ubica a la finca municipal del Mas Pere Tià. La mostra es podrà visitar dissabte i diumenge en torns de matí i tarda.
També diumenge es fa un acte al santuari de la Mare de Déu de Bell-lloc. S'ha titulat "Trobada amb els nostres avantpassats", i comença al matí, a dos quarts d'onze. Es farà la pujada al Cim del Montagut, amb la col.laboració de l'Associació Atlètica i el Club Alpí. Després, en rotllana, es farà una pregària per als difunts. Una segona pregària ja es farà en forma de missa a dos quarts d'una del migdia, al mateix Santuari. Qui vulgui dinar, cal que se'l porti.
L'Àrea de Patrimoni de l'Ajuntament de Palamós ha preparat per demà dissabte una visita guiada al poblat ibèric de Castell. Això començarà a les dotze del migdia, i permetrà conèxier de prop aquest jaciment arqueològic.
Aquest dissabte es fa a Calonge una conferència a càrrec de Jaume Fàbrega, titulada La Cultura de l'Oli. Es fa dins dels actes de la Setmana de la Ciència, que també se celebra a Calonge.
Totes les notícies:
20/08/2026 - Medi Ambient SOS Costa Brava reclama una gestió conjunta per protegir el litoral del Baix Empordà
SOS Costa Brava vol una millora urgent de la gestió i la protecció dels espais naturals protegits...
20/08/2026 - Societat L'ABS Palamós tindrà dos CAP amb la creació del de Calonge
El Govern de la Generalitat està a punt d'adjudicar la redacció del projecte i la direcció...
20/08/2026 - Cultura Els professors del Curs internacional de flauta actuen avui a la Gorga
El segon Curs internacional d'estiu de flauta travessera de Palamós viurà aquest vespre un dels...
20/08/2026 - Cultura Comença el muntatge de Nits de Circ a la plaça Sarquella
Ja ha començat a la plaça de Josep Sarquella de Palamós el muntatge de l'estructura a l'aire...
20/08/2026 - Cultura 'Ka-ke-ki Kontes Aigualits', avui a l'escenari del passeig del Mar
Avui és el penúltim dijous del mes d'agost. Només resten, doncs, dues sessions de l'activitat...