31/10/2003 Cultura
Aquest diumenge se celebra una nova edició de concert de cobla a la Gorga. La Cobla Amoga, dirigida per Jordi Azagra, és la protagonista. A partir de les set de la tarda, a la Gorga, es farà el tradicional concert de Tardor de Sardanes i Música de Cobla, que cada any organitzen conjuntament les entitats palamosines Agrupació Sardanista Costa Brava i Joventuts Musicals, amb la col.laboració de l'Ajuntament de Palamós.
La cobla convidada d'aquesta ocasió és la cobla Amoga, dirigida pel mestre Jordi Azagra. Aquesta agrupació va ser fundada a Vidreres el 1947. El programa del concert inclou composicions de Pep Ventura, CArles Rovira, Conrad Saló i Martirià Font.
L'activitat serà presentada pel periodista palamosí Francesc Sànchez Carcassés.
A banda, l'entitat homenatjarà una vintena de socis i amb més de 25 anys d'antiguitat a l'Agrupació atorgant-los la insígnia de plata de l'entitat.
Us recordem que l'esdeveniment comença a les set de la tarda, el proper diumenge 2 de novembre.
Totes les notícies:
21/08/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament i l'ADF recorden que hi ha zones de l'EIN Castell-Cap Roig amb restriccions de pas a peu
L'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós ha decidit reforçar la senyalització que...
21/08/2026 - Serveis El Marella Explorer fa escala avui a Palamós amb 2.000 passatgers
Avui divendres hi ha escala de creuer al port de Palamós, la quarta de les 6 que hi ha programades...
21/08/2026 - Cultura El Curs internacional d'estiu de flauta travessera s'acomiadarà demà amb el concert dels alumnes
La segona edició del Curs internacional d'estiu de flauta travessera de Palamós, que va arrencar...
21/08/2026 - Cultura Nits de Circ fa la seva prèvia a Palamós amb Quim Masferrer
L'actor i humorista Quim Masferrer arribarà demà dissabte a Palamós amb el seu espectacle 'Bona...
21/08/2026 - Cultura El palamosí Guillem Batllori porta avui 'Un baríton, una veu i mil jaquetes' al F'Estiu
Acompanyat de la pianista Elena Kolesnikova, el cantant líric palamosí Guillem Batllori...