28/10/2003 Serveis
Ja ho haureu notat, nombrosos carrers de Palamós estan essent revisats per la Companyia Fecsa Endesa, cosa que provoca que durant algunes hores estiguin sense llum. La setmana passada van haver-hi força treballs, i aquesta també. En diferents ocasions us anem informant d'aquests talls, que són directament realitzats per la companyia Fecsa-Endesa. Són talls que solen durar des de les vuit o les nou del matí, fins al migdia. Ahir va ser la zona del carrer Nàpols, avui és el centre de Palamós i president Macià i demà continuen els talls, en la zona del carrer Major, Onze de Setembre i Roda.A banda dels efectes del temporal de fa una setmana i mitja, que han afectat moltes línies i quadres elèctrics al carrer d'enllumenat públic, a Palamós coincideix també que la companyia Fecsa-Endesa està realitzant millores en les línies en nombroses àrees del municipi. La setmana passada van començar a fer les obres, en diferents indrets, i cap a final de setmana era freqüent veure el comunicat dient que de les vuit del matí fins a la una del migdia no hi hauria llum a les cases o botigues.
Aquesta setmana continuen les millores. Ahir es van arranjar les línies elèctriques del Pla d'en Nau, l'Eixample, Balitrà, Aragó, Provença, carrer Nàpols i Isaac Matas.
Avui al matí s'ha afectat la zona del president Macià, carrer Carmel, Indústrica, Santa Bàrvara, López Puigcerver i les seves rodalies. Nombrosos establiments comercials s'han quedat aquest matí sense enllumenat elèctric, cosa que també els ha afectat línes de telèfon del fax. Demà continuen els treballs, i és el torn del sector del carrer de l'Onze de Setembre, Notaries, carrer de la Roda, carrer Major i el carrer Nou. En aquest cas, tal com ha informat la companyia Fecsa-Endesa, els treball són de nou a dotze del migdia.
Totes les notícies:
19/08/2026 - Serveis L'Ajuntament farà un estudi econòmic de viabilitat de la línia marítima amb les Illes Balears
L'Ajuntament de Palamós elaborarà un estudi econòmic per validar la viabilitat d'una línia...
19/08/2026 - Serveis Palamós participarà del 5 al 12 d'octubre en la quarta edició de 'La ComerÇiada'
El Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós, FECOTUR, participarà en la quarta...
19/08/2026 - Societat Oncolliga Palamós ja ven tiquets per a la botifarrada popular al passeig
Oncolliga Palamós ja prepara la seva tradicional botifarrada solidària d'estiu destinada a...
19/08/2026 - Medi Ambient SOS Costa Brava i el CN Palamós organitzen una nedada per reivindicar un mar més segur
La plataforma d'entitats SOS Costa Brava i el Club Natació Palamós reivindicaran aquest diumenge...
19/08/2026 - Cultura Mariona Escoda actua avui al F'Estiu de Calonge i Sant Antoni
Després d'una pausa de 3 dies, el festival F'Estiu de Calonge i Sant Antoni reprendrà avui la...