09/10/2003 Esports
Gran inici de lliga de la Fundació Esportiva Palamós a la Primera Regional. Després de quatre jornades, l'equip suma tres victòries i està en zona de promoció d'ascens a Regional Preferent.Durant la pretemporada, l'equip de Juli Torrent ja havia apuntat bones maneres i, tot i que ningú ho diu obertament, la Fundació ha de ser un aspirant a l'ascens pel potencial que té. Aquesta temporada ha perdut al golejador Ismael Gil però en canvi practica un futbol més col·lectiu on no hi ha cap referent concret. També el fet de jugar al Nou Estadi està beneficiant l'equip palamosí i, de fet, ja hi ha guanyat els dos partits que hi ha jugat.
L'inici, però, no va ser bo. En la primera jornada de lliga, la Fundació va perdre a Tordera per 2 a 1. Aquesta ensopegada ha quedat ara en una anècdota després de les tres victòries consecutives contra el Sàbat, el Breda i el Sant Hilari. Aquesta última té importància perquè, abans de jugar contra la Fundació, aquest equip havia guanyat tots els seus partits i no havia encaixat cap gol.
El migcampista de la Fundació, i un dels jugadors més veterans, Mario Sanz explica que l'equip és una pinya i que això es reflecteix en el terreny de joc.
CITA
Després de quatre partits, la lliga de la Primera Regional està encapçalada pel Tossa amb deu punts. La segona plaça que ocupa actualment la Fundació amb nou punts, li permetria, si la competició acabés avui, disputar la promoció d'ascens a Preferent. Diumenge els de Juli Torrent juguen al camp del Jafre. En teoria s'hauria de guanyar perque el Jafre només porta tres punts.
CITA
Seguim parlant de futbol però en aquest cas del Palamós. En aquests moments el conjunt de Domènec Torrent està entrenant i després es facilitarà la convocatòria. Els principals dubtes són Sergio Garcia i Israel. El porter Manu serà baixa segura després que es confirmés el partit de sanció per la seva expulsió a Montilivi. Tampoc jugaran per lesió Nieto i Sotero.
El Novelda arriba avui a Platja d'Aro per concentrar-se pel partit de demà a les 7 de la tarda.
D'altra banda el Gavà va guanyar ahir 1 a 0 al Mataró i passa a la final territorial de la Copa Federació. El Gavà ja havia guanyat l'anada per 0 a 1 i d'aquesta manera serà el rival del Palamós els pròxims 22 i 29 d'octubre.
Totes les notícies:
04/07/2026 - Successos El foc de les Gavarres ha cremat 2.200 hectàrees i ha tocat urbanitzacions de Calonge
Més de 24 hores després de l'inici del sinistre, els Bombers de la Generalitat consideren que...
03/07/2026 - Successos El foc de les Gavarres ja ha cremat prop d'un miler d'hectàrees i té un potencial de 10.000
Els Bombers de la Generalitat treballen intensament per embridar el foc que s'ha declarat aquest...
03/07/2026 - Successos Protecció Civil manté confinats 7 municipis al voltant de les Gavarres
Protecció Civil de la Generalitat ha escalat el pla Infocat de la fase d'alerta a la...
03/07/2026 - Serveis 'Palamós i Sant Joan Més Blau!', nova marca del servei de neteja i residus
L'Ajuntament de Palamós ha presentat avui el nou servei de recollida de residus, neteja viària i...
03/07/2026 - Societat Sostre Cívic lliura les claus de la promoció 'Terra de mar'
L'entitat Sostre Cívic va lliurar ahir a la tarda les claus dels 34 pisos que formen part de...