10/09/2003 Cultura
La macrofesta que celebra avui TV3 per celebrar els seus 20 anys d'existència tindrà la seva quota palamosina. Aquesta participació es concreta en l'actuació del grup Vladimir, que té com a un dels seus integrants el palamosí Carles Ribes, antic col·laborador de Ràdio Palamós.
Ribes forma el duet Vladimir amb Xavi Lloses. La formació ha editat recentment el seu cinquè treball, una fusió electrònica d'estils que han titulat "Electrobohême".
Vladimir actuarà durant la tarda-vespre d'avui en un dels escenaris que Televisió de Catalunya ha muntat a l'Anella Olímpica de Montjuïc per celebrar el seu vintè aniversari. Durant dotze hores, s'intercalaran els concerts, les activitats esportives i altres espectacles.
Totes les notícies:
01/10/2026 - Societat Palamós i Sant Joan acull una jornada de debat sobre les bones pràctiques i el futur de la pesca
El sector de la pesca es reuneix avui a Palamós i Sant Joan per compartir coneixements,...
01/10/2026 - Societat Els sindicalistes de la Policia Local denuncien incomunicació amb l'Ajuntament
Els representants sindicals de la Policia Local de Palamós i Sant Joan es malfien de l'oferta de...
01/10/2026 - Medi Ambient Implantació progressiva de la recollida de residus porta a porta comercial
En el calendari de posada en servei del nou contracte de recollida de residus i neteja viària de...
01/10/2026 - Serveis Comencen les escales de creuer del mes d'octubre
La temporada de creuers al port de Palamós entra ja en el seu últim trimestre. Resten un total de...
01/10/2026 - Societat SSIBE celebra avui la 13a Jornada de Recerca
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, que gestiona l'hospital comarcal de Palamós i 4...