10/09/2003 Cultura
La macrofesta que celebra avui TV3 per celebrar els seus 20 anys d'existència tindrà la seva quota palamosina. Aquesta participació es concreta en l'actuació del grup Vladimir, que té com a un dels seus integrants el palamosí Carles Ribes, antic col·laborador de Ràdio Palamós.
Ribes forma el duet Vladimir amb Xavi Lloses. La formació ha editat recentment el seu cinquè treball, una fusió electrònica d'estils que han titulat "Electrobohême".
Vladimir actuarà durant la tarda-vespre d'avui en un dels escenaris que Televisió de Catalunya ha muntat a l'Anella Olímpica de Montjuïc per celebrar el seu vintè aniversari. Durant dotze hores, s'intercalaran els concerts, les activitats esportives i altres espectacles.
Totes les notícies:
18/05/2026 - Medi Ambient Projecte del Museu de la Pesca per repoblar espècies de peix autòctones
El Museu de la Pesca de Palamós impulsa un programa per reduir la pèrdua de la biodiversitat...
18/05/2026 - Societat 89 donacions de sang i 28 de plasma en la jornada doble al CAP Palamós
El Banc de Sang i Teixits i l'Associació de Donants han saldat amb 89 donacions de sang i 28 de...
18/05/2026 - Successos Mor una persona al seu domicili per una crisi cardiorespiratòria
Un ampli operatiu d'emergència es va desplegar aquest dissabte a Palamós, per atendre una persona...
18/05/2026 - Serveis Setmana amb 3 escales de creuer al port de Palamós
Avui comença una setmana amb força activitat pel que fa a les escales de creuer al port de...
18/05/2026 - Societat El 'Fit Jove' prepara activitats d'esport i salut per a l'estiu
Les àrees de Joventut, Esports, i Ciutat Educadora de l'Ajuntament de Palamós posen en marxa una...