02/09/2003 Cultura
L'Ajuntament de Palamós donarà prioritat a la rehabilitació de l'església del Carme. El temple, situat en ple nucli antic de Palamós, amenaça ruïna i requereix una intervenció immediata. El projecte d'obres està a punt de redactar-se. Els veïns de la zona ja fa temps que es queixen que, quan fa vent, la part del campanar trontolla. Des de l'Ajuntament s'assegura que no hi ha risc pels vianants i que si algun d'aquests elements arquitectònics arribés a caure ho faria cap a l'interior de l'edifici. No obstant, el Consistori reconeix que l'estat de l'església del Carme és molt precari i que cal una consolidació immediata. El regidor de Patrimoni, Josep Espadalé, ho explica.
CITA CARME 1
Assegurar les estructures del vell temple és, doncs, la prioritat que s'ha marcat l'Ajuntament. Els diners hi són perquè hi ha una subvenció de 18 mil euros de la Diputació de Girona. La redacció del projecte ja està encarregada als serveis tècnics municipals i s'espera que es faci efectiva en breu. Quedarà per més endavant la decisió sobre els usos que l'edifici tindrà en el futur. Escoltem Josep Espadalé.
CITA CARME 2
Encara sota el mandat de l'alcalde Josep Ferrer, l'Ajuntament de Palamós ja va demanar al Bisbat de Girona que actués per evitar la degradació de l'església del Carme. Finalment, el temple a passat a ser de titularitat municipal i ara és l'Ajuntament qui ha d'impulsar les actuacions que calguin.
Totes les notícies:
03/07/2026 - Societat Sostre Cívic lliura les claus de la promoció 'Terra de mar'
L'entitat Sostre Cívic va lliurar ahir a la tarda les claus dels 34 pisos que formen part de...
03/07/2026 - Obres i Urbanisme El Parlament reclama al Govern el calendari del futur hospital de Palamós nou
El Parlament de Catalunya ha aprovat per unanimitat una moció presentada per Esquerra Republicana...
03/07/2026 - Serveis Marella Cruises inicia les seves escales de juliol a Palamós amb l'Explorer
Avui continuen les escales de creuer al port de Palamós, amb la segona de les 9 que la...
03/07/2026 - Cultura Comença la 13a edició del festival Rumb(A)Palamós
Avui es posa en marxa la tretzena edició del festival musical d'estiu Rumb(A)Palamós, que...
03/07/2026 - Cultura Nova edició del fòrum de debat polític 'Europa en Blau', al castell de Calonge
Per sisena vegada, el castell de Calonge es convertirà demà dissabte en l'escenari de la jornada...