25/08/2003 Societat
Divendres passat sentíem un seguit de reflexions del president de la Cambra de Comerç de Sant Feliu, Joan Puig, que alertava sobre una certa crisi sobre el model turístic actual. També posava en dubte la mancança i problemes amb aspectes importants per als visitants, com són el fet d'haver patit talls de llum, incendis i caos circulatori per carreteres mal dissenyades.
Per la seva banda, el president de la cambra palamosina, Josep Colomer, considera molt encertat el què diu el president guixolenc, i va una mica més enllà. S'ha de preveure carreteres més racionals, un ús intel.ligent de l'energia i disposar d'aigua. Pel president de la Cambra de Comerç de Sant Feliu, Joan Puig les mancances que hi ha hagut en general aquest estiu a la Costa Brava, poden ser les causes per explicar un mes de juliol fluix d'ocupació. Problemes amb el subministrament elèctric, deixadesa en els boscos, carreteres mal dissenyades són alguns dels problemes, als quals s'hi ha d'afegir retards en algunes línies de Renfe. Quan hi ha tots aquests problemes, afegir Joan Puig des de SAnt Feliu, el visitant té la sensació de no ser ben atès en un indret on es vulgui la qualitat. i per això el president de la CAmbra guixolenca demanava un debat profund per analitzar la situació a on vol arribar la Costa Brava.
Avui ha estat el president de la Cambra palamosina, Josep Colomer, qui considera que Puig té una anàlisi encertada.
A més, Josep Colomer considera que Catalunya ha de fer una reflexió energètica important, i un pla viari que no deixi la Costa Brava en una situació poc satisfactòria.
Josep Colomer creu que disposar d'energia, disposar d'aigua i disposar de bones carreteres poden salvar el futur turístic a la Costa Brava. Sentim Josep Colomer.
TALL JOSEP COLOMER
El president de la Cambra palamosina admet que l'actual model circulatori a la Costa Brava no és encertat. Tot i trobar bé que hi hagi zones PEIN, considera que això tampoc no s'ha de convertir en un obstacle que impedeixi el creixement futur.
Totes les notícies:
03/07/2026 - Serveis 'Palamós i Sant Joan Més Blau!', nova marca del servei de neteja i residus
L'Ajuntament de Palamós ha presentat avui el nou servei de recollida de residus, neteja viària i...
03/07/2026 - Societat Sostre Cívic lliura les claus de la promoció 'Terra de mar'
L'entitat Sostre Cívic va lliurar ahir a la tarda les claus dels 34 pisos que formen part de...
03/07/2026 - Obres i Urbanisme El Parlament reclama al Govern el calendari del futur hospital de Palamós nou
El Parlament de Catalunya ha aprovat per unanimitat una moció presentada per Esquerra Republicana...
03/07/2026 - Serveis Marella Cruises inicia les seves escales de juliol a Palamós amb l'Explorer
Avui continuen les escales de creuer al port de Palamós, amb la segona de les 9 que la...
03/07/2026 - Cultura Comença la 13a edició del festival Rumb(A)Palamós
Avui es posa en marxa la tretzena edició del festival musical d'estiu Rumb(A)Palamós, que...