08/08/2003 Cultura
La companyia teatral Dagoll Dagom va registrar ahir un ple relatiu a la representació de l'opereta La Perritxola, als Jardins de Cap Roig de Calella de Palafrugell.
L'obra ironitzava sobre la política autoritària d'un tirà absolut, que es veu embolicat en una història de d'amor i desamor, captivat per la bellesa d'una actriu còmica, a qui anomenen "La Perritxola". L'adaptació de l'obra d'Offenbach, elaborada per l'escriptor Xavier Bru de Sala, s'ha contextualitzat en un país imaginari anomenat "Pperu", lloc on curiosament "tot va bé", gairebé per la força .
A banda de l'obra de Dagoll Dagom, ara el festival de Cap Roig té ja a la vista dos nous espectacles de luxe. El primer és avui, amb un recital del cantant francès Georges Moustaki, anomenat "La tendresa en una nit d'estiu". El segon espectacle d'interès és aquest diumenge. És un grup de divuit exatletes, la majoria italians, que s'anomenen Katakló. Fan una divertida unió entre teatre, dansa i atletisme, amb acrobàcies fins al límit, i moviments trepidants amb el seu cos.
Totes les notícies:
03/07/2026 - Societat Sostre Cívic lliura les claus de la promoció 'Terra de mar'
L'entitat Sostre Cívic va lliurar ahir a la tarda les claus dels 34 pisos que formen part de...
03/07/2026 - Obres i Urbanisme El Parlament reclama al Govern el calendari del futur hospital de Palamós nou
El Parlament de Catalunya ha aprovat per unanimitat una moció presentada per Esquerra Republicana...
03/07/2026 - Serveis Marella Cruises inicia les seves escales de juliol a Palamós amb l'Explorer
Avui continuen les escales de creuer al port de Palamós, amb la segona de les 9 que la...
03/07/2026 - Cultura Comença la 13a edició del festival Rumb(A)Palamós
Avui es posa en marxa la tretzena edició del festival musical d'estiu Rumb(A)Palamós, que...
03/07/2026 - Cultura Nova edició del fòrum de debat polític 'Europa en Blau', al castell de Calonge
Per sisena vegada, el castell de Calonge es convertirà demà dissabte en l'escenari de la jornada...