18/07/2003 Obres i Urbanisme
L'Ajuntament de Palamós mantindrà la gratuïtat de l'aparcament del camp del carrer de Cervantes, durant tot el que resta d'estiu. El consistori va aplicar aquesta mesura durant la setmana de la Festa Major, just quan l'aparcament es va obrir. Ara ha decidit que continuï igual, per tal de disposar d'una zona de pàrquing que faciliti l'accés a la principal zona comercial de la vila. El regidor de Seguretat Ciutadana i Mobilitat, Emili Pérez, explica que l'aparcament de l'antic camp de futbol estarà obert amb caràcter gratuït en el què queda d'estiu, i és probable que bona part de l'hivern també segueixi així.
Hi ha diferents raons, una de les quals és el fet que s'ha perdut aparcament amb la construcció de les cases a la zona de les Pites. A més, la proximitat amb la zona comercial i el centre de Palamós és un altre factor a tenir en compte per mantenir aquesta proposta activa.
El regidor Emili Pérez explica els motius.
TALL EMILI PÉREZ
De cares a l'hivern, l'Equip de Govern estudiarà quina solució busca, tot i que probablement l'aparcament seguirà sent lliure i obert. Fins ara, el camp del Cervantes no es podia utilitzar a l'hivern, ja que s'hi jugava a futbol.
Totes les notícies:
18/05/2026 - Medi Ambient Projecte del Museu de la Pesca per repoblar espècies de peix autòctones
El Museu de la Pesca de Palamós impulsa un programa per reduir la pèrdua de la biodiversitat...
18/05/2026 - Serveis Setmana amb 3 escales de creuer al port de Palamós
Avui comença una setmana amb força activitat pel que fa a les escales de creuer al port de...
18/05/2026 - Societat El 'Fit Jove' prepara activitats d'esport i salut per a l'estiu
Les àrees de Joventut, Esports, i Ciutat Educadora de l'Ajuntament de Palamós posen en marxa una...
18/05/2026 - Cultura 'Llegir el teatre' a la Biblioteca Municipal, amb 'El firmament', de Lucy Kirkwood
Avui dilluns hi ha sessió de club de lectura a la Biblioteca Municipal de Palamós. Concretament...
18/05/2026 - Cultura Calonge, Vila Gegantera de les comarques gironines 2027
Calonge serà la 33ª Vila Gegantera de les comarques gironines, del 9 a l'11 d'abril del 2027. Es...