18/07/2003 Cultura
L'Orfeó Català actua aquest diumenge al teatre La Gorga de Palamós. Es tracta d'un concert definit com a "especial" per part de Joventuts Musicals, atesa la seva gran qualitat artística. Obres de Mendelshon, Bruckner, Pretorius i Mozart, es combinaran amb peces catalanes.El concert per a cor i piano començarà a les vuit del vespre. Les entrades, que s'estan venent a molt bon ritme costen entre sis i quinze euros. L'Orfeó Català oferirà un extens repertori de peces corals a capel·la dels esmentats compositors i obres tradicionals catalanes com ara Muntanyes del Canigó, La filadora o l'Empordà. L'acompanyament anirà a càrrec del pianista David Malet. El regidor de cultura, Joan Gasull, explica que es tracta d'un concert de gran singularitat.
CITA GASULL
L'Orfeó Català va ser fundat l'any 1891 per a Lluís Millet i Amadeu Vives. Està format per més de seixanta veus i té un extens repertori que abarca diversos gèneres de cant coral.
Totes les notícies:
16/05/2026 - Esports El Palamós guanya al camp de l'Argentona i jugarà la promoció d'ascens a la Lliga Elit (2-3)
El Palamós CF ha aconseguit guanyar al camp de l'Argentona per 2 gols a 3 i tanca la lliga regular...
15/05/2026 - Societat L'expedient del canvi del topònim no rep al·legacions i aquest dimarts que ve passarà pel Ple
El procés pel canvi del topònim de Palamós donarà un pas més aquest dimarts vinent, en el Ple...
15/05/2026 - Societat Segona tongada de donació de sang i plasma al CAP, avui en horari de matí i de tarda
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants convoquen avui una jornada de...
15/05/2026 - Cultura 'La Socarrada' dels Showboys, aquest dissabte a l'Arbreda
El parc de l'Arbreda serà l'escenari demà dissabte de 'La Socarrada', la tercera edició...
15/05/2026 - Cultura Carlos Ribas Soler publica 'Magical Mystery Beat', el primer single del seu nou àlbum i un homenatge als Beatles
El músic palamosí Carlos Ribas Soler publica avui el primer single del seu nou àlbum. La cançó...