08/07/2003 Cultura
Comencem l'agenda d'avui dimarts 8 de juliol amb un concert. Aquesta nit a 2/4 d'11 a l'esglesia de Calella, es farà el recital "Cançó del segle 20", a càrrec del mezzo soprano Tion Frauca i al piano amb Montserrat Massaguer.
(Sardanes)
Els amants de les sardanes, podeu triar entre dues audicions. La primera és a l'Estartit, a càrrec de la cobla Cadaqués. El lloc, a la plaça de l'Església, a les 10 del vespre. La segona proposta és a Platja d'Aro, a les 10 de la nit a la plaça del Doctor Josep Trueta i amb la cobla Costa Brava.
(Balls)
I continuem amb més propostes, ara pels qui busquen activitats més animades. A Palafrugell, ball a càrrec del conjunt Maracaibo, a 2/4 de 10 del vespre a la plaça Nova. I a Torre Valentina, a partir de les 10 del vespre, un altre ball, ofert en aquest cas pel restaurant Gibert.
(exposicions)
I per acabar l'agenda d'avui dimarts us recordem dues exposicions.La primera, és la mostra de labors de l'escola la Traça que es farà a la sala polivalent de La Gorga del 8 al 27 de juliol. I la segona l'exposició permanent del Museu de la Pesca i les seves visites guiades, a partir de les 5 de la tarda.
Totes les notícies:
18/05/2026 - Medi Ambient Projecte del Museu de la Pesca per repoblar espècies de peix autòctones
El Museu de la Pesca de Palamós impulsa un programa per reduir la pèrdua de la biodiversitat...
18/05/2026 - Societat 89 donacions de sang i 28 de plasma en la jornada doble al CAP Palamós
El Banc de Sang i Teixits i l'Associació de Donants han saldat amb 89 donacions de sang i 28 de...
18/05/2026 - Successos Mor una persona al seu domicili per una crisi cardiorespiratòria
Un ampli operatiu d'emergència es va desplegar aquest dissabte a Palamós, per atendre una persona...
18/05/2026 - Serveis Setmana amb 3 escales de creuer al port de Palamós
Avui comença una setmana amb força activitat pel que fa a les escales de creuer al port de...
18/05/2026 - Societat El 'Fit Jove' prepara activitats d'esport i salut per a l'estiu
Les àrees de Joventut, Esports, i Ciutat Educadora de l'Ajuntament de Palamós posen en marxa una...