04/07/2003 Política
No deixem l'alcaldessa de Palamós, perquè Teresa Ferrés no té l'objectiu de trencar ni congelar el pacte amb Esquerra Republicana de Palamós. La notícia arranca del recent acord entre Esquerra Republicana i Convergència i Unió per a la Diputació de Girona, que hauria portat al PSC a congelar pactes amb Esquerra com una mena de 'càstig'.Teresa Ferrés ha dit que totes aquestes operacions no són aplicables al món local, ja que aquest segueix un altre camí. Per tant, a Palamós, el pacte tripartit entre PSC, Entesa i Esquerra està garantit, segons ha manifestat avui l'alcaldessa. Escoltem Teresa Ferrés.
El PSC de Palamós governa a l'Ajuntament amb sis regidors, junt amb tres de l'Entesa i un d'Esquerra Republicana. Amb els regidors del PSC i d'Entesa s'arribaria a nou vots sobre disset, cosa suposaria majoria absoluta. Amb tot, Teresa Ferrés vol mantenir el vot número 10 d'Esquerra Republicana a Palamós.
Totes les notícies:
02/07/2026 - Obres i Urbanisme Maria Puig demana consens i respecte al criteri tècnic per decidir on es farà la futura depuradora nova
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava està treballant en un estudi d'alternatives per a la...
02/07/2026 - Societat L'escola Els Àngels va acabar el curs un dia abans per insectes en una aula
El curs escolar 2025-2026 va posar el punt i final el 19 de juny passat, però a l'escola...
02/07/2026 - Societat La Capella del Carme inaugura l'exposició 'Menja. Actua. Impacta', sobre alimentació saludable i sostenible
Avui s'ha inaugurat a la Capella del Carme l'exposició 'Menja. Actua. Impacta', sobre alimentació...
02/07/2026 - Cultura Cinema a La Gorga amb 'Estrany riu', i col·loqui amb la directora de càsting
El Teatre La Gorga de Palamós acollirà aquest vespre la primera projecció de l'estiu dins el...
02/07/2026 - Cultura La Biblioteca Municipal obre la temporada de contes infantils al passeig del Mar
Ja som al mes de juliol i, com cada any durant els mesos d'estiu, la Biblioteca Municipal de...