13/06/2003 Esports
La Marxa Popular Mar i Muntanya de Palamós arriba aquest diumenge a la seva 24ª edició. Els participants sortiran del passeig del mar a dos quarts de nou del matí i arribaran al port després de fer un itinerari de 13 quilòmetres. La inscripció té un cost de cinc euros. L'Associació Atlètica Palamós, entitat organitzadora d'aquesta activitat, recomana que les inscripcions es facin abans de diumenge.
El Comercial Martí de Futbol Sala juga demà l'anada de les semifinals de la copa Mateu Pell, contra l'Avinguda Tallers de Girona. El partit es juga a les cinc de la tarda al Nou Estadi Municipal.
Totes les notícies:
16/05/2026 - Esports El Palamós guanya al camp de l'Argentona i jugarà la promoció d'ascens a la Lliga Elit (2-3)
El Palamós CF ha aconseguit guanyar al camp de l'Argentona per 2 gols a 3 i tanca la lliga regular...
15/05/2026 - Societat L'expedient del canvi del topònim no rep al·legacions i aquest dimarts que ve passarà pel Ple
El procés pel canvi del topònim de Palamós donarà un pas més aquest dimarts vinent, en el Ple...
15/05/2026 - Societat Segona tongada de donació de sang i plasma al CAP, avui en horari de matí i de tarda
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants convoquen avui una jornada de...
15/05/2026 - Cultura 'La Socarrada' dels Showboys, aquest dissabte a l'Arbreda
El parc de l'Arbreda serà l'escenari demà dissabte de 'La Socarrada', la tercera edició...
15/05/2026 - Cultura Carlos Ribas Soler publica 'Magical Mystery Beat', el primer single del seu nou àlbum i un homenatge als Beatles
El músic palamosí Carlos Ribas Soler publica avui el primer single del seu nou àlbum. La cançó...