22/05/2003 Política
L'Entesa ha presentat un manifest signat per un centenar de persones que dónen suport a la candidatura encapçalada per Josep Espadalé de cares a les eleccions d'aquest diumenge.Pel què fa al debat d'ahir a Ràdio Palamós l'Entesa va reclamar una política més social per a l'Ajuntament de Palamós. En el tema d'aparcaments i mobilitat urbana Josep Espadalé va dir que no es poden destinar tots els espais públics cèntrics a aparcaments. En ensenyament, va denunciar que no hi ha hagut un model clar i que no s'inverteix prou en les escoles. Espadalé també ho va aprofitar per presentar les línies mestres del seu programa.
TALL ENTESA
El manifest de suport a la seva candidatura que ha presentat l'Entesa compta amb cent firmes a títol individual encapçalades per les de Gerard Prohias i Manel Cerdà. El manifest vol engrescar els palamosins a decidir-se per un canvi polític i de maneres de fer en el consistori municipal.
Totes les notícies:
16/05/2026 - Esports El Palamós guanya al camp de l'Argentona i jugarà la promoció d'ascens a la Lliga Elit (2-3)
El Palamós CF ha aconseguit guanyar al camp de l'Argentona per 2 gols a 3 i tanca la lliga regular...
15/05/2026 - Societat L'expedient del canvi del topònim no rep al·legacions i aquest dimarts que ve passarà pel Ple
El procés pel canvi del topònim de Palamós donarà un pas més aquest dimarts vinent, en el Ple...
15/05/2026 - Societat Segona tongada de donació de sang i plasma al CAP, avui en horari de matí i de tarda
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants convoquen avui una jornada de...
15/05/2026 - Cultura 'La Socarrada' dels Showboys, aquest dissabte a l'Arbreda
El parc de l'Arbreda serà l'escenari demà dissabte de 'La Socarrada', la tercera edició...
15/05/2026 - Cultura Carlos Ribas Soler publica 'Magical Mystery Beat', el primer single del seu nou àlbum i un homenatge als Beatles
El músic palamosí Carlos Ribas Soler publica avui el primer single del seu nou àlbum. La cançó...