20/05/2003 Cultura
Les Àrees de Cultura i Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós organitzen per tercer any consecutiu el programa pedagògic Fem Arrels. Aquesta activitat està destinada a conèixer el patrimoni històric i cultural del municipi. S'adreça als escolars de l'últim curs de primària de Palamós, aproximadament uns 200 nens i nenes. La proposta educativa i divulgativa es divideix en tres blocs diferents. El primer porta per títol "Viure dintre muralles i Visita al parc urbà de Cap Gros". Aquí es dóna un coneixement històric del municipi i es divulguen els patrimonis de l'entorn natural i paisatgístic de Palamós.
El segon bloc és l'anomenat "Platges de Llevant" , que aprofundeix sobre els valors naturals i històrics del litoral de Palamós. L'últim fa referència a "Viure a les Gavarres", per ensenyar als joves escolars els espais naturals del municipi, especialment la vall de Bell-lloc.
Les tres activitats han estat creades pels tècnics de les àrees municipals de Cultura i Medi Ambient. Aquest any s'edita nou material gràfic, que reforça les xerrades dels monitors i les visites i sortides de camp que es fan. "Fem Arrels" té el suport financer de l'entitat Caja de Ahorros del Mediterráneo.
Totes les notícies:
02/10/2026 - Obres i Urbanisme La segona fase d'obres del passeig del Mar començarà a mitjan octubre
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan preveu tenir en marxa les obres de la segona fase del passeig...
02/10/2026 - Política Som-hi per Palamós i Sant Joan perfila una llista que tornarà a liderar Teresa Ferrés
Després de ser la segona força més votada en les eleccions municipals del 2023, aconseguint 4...
02/10/2026 - Política Cristina Ruz repetirà com a alcaldable de VOX a Palamós i Sant Joan
VOX es presentarà per segona vegada consecutiva a unes eleccions municipals a Palamós i Sant...
02/10/2026 - Medi Ambient El BioBlitz a Castell fotografia un mero blanc, per primera vegada a Catalunya
Recordareu que ara fa uns dies us parlàvem d'una activitat que l'Associació de Naturalistes de...
02/10/2026 - Cultura Activitats al poblat iber de Castell amb motiu del 'Cap de setmana ibèric'
Aquest cap de setmana se celebra el 26è 'Cap de setmana ibèric', que organitza el Museu...