19/05/2003 Política
L'Entesa va celebrar ahir a la tarda un acte a l'Arbreda, primer amb una sèrie de jocs infantils amb xocolatada inclosa i després amb l'actuació del cantant Miquel el Roig. L'Entesa també va presentar ahir la seva nova campanya de promoció. Durant aquests dies circularan juntes per
Palamós tres bicicletes, que segons ells són un mitjà més ecològic que els cotxes. Per altra banda, el seu cap de llista, Josep Espadalé, va remarcar que ells aposten pel contacte amb la gent per tal que aquests expliquin els seus problemes.
TALL ENTESA
Avui a dos quarts de nou l'Entesa farà un dels seus actes centrals, concretament a la Gorga, on exposaran el seu programa.
Totes les notícies:
16/05/2026 - Esports El Palamós guanya al camp de l'Argentona i jugarà la promoció d'ascens a la Lliga Elit (2-3)
El Palamós ha aconseguit guanyar al camp de l'Argentona per 2 gols a 3 i tanca la lliga regular...
15/05/2026 - Societat L'expedient del canvi del topònim no rep al·legacions i aquest dimarts que ve passarà pel Ple
El procés pel canvi del topònim de Palamós donarà un pas més aquest dimarts vinent, en el Ple...
15/05/2026 - Societat Segona tongada de donació de sang i plasma al CAP, avui en horari de matí i de tarda
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants convoquen avui una jornada de...
15/05/2026 - Cultura 'La Socarrada' dels Showboys, aquest dissabte a l'Arbreda
El parc de l'Arbreda serà l'escenari demà dissabte de 'La Socarrada', la tercera edició...
15/05/2026 - Cultura Carlos Ribas Soler publica 'Magical Mystery Beat', el primer single del seu nou àlbum i un homenatge als Beatles
El músic palamosí Carlos Ribas Soler publica avui el primer single del seu nou àlbum. La cançó...