15/05/2003 Política
La candidata del Partit Socialista Teresa Ferrés va dir en el debat d'ahir a la nit que volen tornar a fer creïble la política municipal de cares als ciutadans, ja que segons ells la gent ha perdut confiança en els polítics. Teresa Ferrés vol renovar la política municipal, i segons ella el PSC és l'alternativa per construïr un nou Palamós. Creu que es necessita un nou estil de governar basat en la transparència, la il·lusió i el rigor econòmic.
Per això apel·la a que la gent vagi a votar i es decanti per al vot útil que segons ella representa el Partit Socialista.
TALL FERRES
L'agenda de la campanya socialista continua avui amb una visita al barri de la Platja Gran i a una xerrada amb gent jove, a dos quarts de vuit al local del PSC davant del mercat.
Totes les notícies:
03/07/2026 - Societat Sostre Cívic lliura les claus de la promoció 'Terra de mar'
L'entitat Sostre Cívic va lliurar ahir a la tarda les claus dels 34 pisos que formen part de...
03/07/2026 - Obres i Urbanisme El Parlament reclama al Govern el calendari del futur hospital de Palamós nou
El Parlament de Catalunya ha aprovat per unanimitat una moció presentada per Esquerra Republicana...
03/07/2026 - Serveis Marella Cruises inicia les seves escales de juliol a Palamós amb l'Explorer
Avui continuen les escales de creuer al port de Palamós, amb la segona de les 9 que la...
03/07/2026 - Cultura Comença la 13a edició del festival Rumb(A)Palamós
Avui es posa en marxa la tretzena edició del festival musical d'estiu Rumb(A)Palamós, que...
03/07/2026 - Cultura Nova edició del fòrum de debat polític 'Europa en Blau', al castell de Calonge
Per sisena vegada, el castell de Calonge es convertirà demà dissabte en l'escenari de la jornada...