14/05/2003 Política
Ràdio Palamós emet avui després de l'Informatiu Crònica Nostra el tercer dels quatre debats electorals previstos dins del programa "Contrast". En aquesta ocasió, els temes tractats fan referència a la dinamització econòmica. Turisme, comerç, indústria o hisenda municipal seran alguns dels aspectes que se sotmetran a la consideració dels participants.S'espera l'assistència dels representants de les sis forces polítiques que concorren en aquestes eleccions municipals a Palamós. Seran Francesc Brull, de Convergència i Unió, Joan Gea, del PSC, Francesc Matés, d'Entesa, Joan Fontanet, del PP, Anton Antich, d'Esquerra Republicana i Antoni Bachiller, de Ciutadans de Palamós.
La setmana que ve es farà l'últim dels debats, que s'adreça únicament a caps de llista de les respectives formacions. Precisament, avui al vespre, a les vuit, es fa a la Gorga el Debat organitzat pel diari El Punt, que serà el primer en el qual participaran tots els alcaldables.
Totes les notícies:
02/07/2026 - Obres i Urbanisme Maria Puig demana consens i respecte al criteri tècnic per decidir on es farà la futura depuradora nova
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava està treballant en un estudi d'alternatives per a la...
02/07/2026 - Societat L'escola Els Àngels va acabar el curs un dia abans per insectes en una aula
El curs escolar 2025-2026 va posar el punt i final el 19 de juny passat, però a l'escola...
02/07/2026 - Societat La Capella del Carme inaugura l'exposició 'Menja. Actua. Impacta', sobre alimentació saludable i sostenible
Avui s'ha inaugurat a la Capella del Carme l'exposició 'Menja. Actua. Impacta', sobre alimentació...
02/07/2026 - Cultura Cinema a La Gorga amb 'Estrany riu', i col·loqui amb la directora de càsting
El Teatre La Gorga de Palamós acollirà aquest vespre la primera projecció de l'estiu dins el...
02/07/2026 - Cultura La Biblioteca Municipal obre la temporada de contes infantils al passeig del Mar
Ja som al mes de juliol i, com cada any durant els mesos d'estiu, la Biblioteca Municipal de...