05/05/2003 Esports
El Palamós queda a dos punts de la lligueta d'ascens a Segona Divisió A després de la contundent derrota d'ahir al Nou Estadi per zero a tres, davant del Nàstic de Tarragona. Els palamosins van ser superats totalment pel seu rival i van evidenciar que afronten els dos últims partits de lliga, contra el Lleida i el Sabadell, en plena crisi de joc.
A la Primera Regional, la Fundació Esportiva Palamós no va ser capaç de puntuar al camp del líder, l'Amer, i va perdre per un gol a zero.
Pel que fa al món del bàsquet, el sènior masculí del Club Esportiu Palamós va perdre de 43 punts a la pista del Palafrugell A.
Totes les notícies:
02/07/2026 - Obres i Urbanisme Maria Puig demana consens i respecte al criteri tècnic per decidir on es farà la futura depuradora nova
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava està treballant en un estudi d'alternatives per a la...
02/07/2026 - Societat L'escola Els Àngels va acabar el curs un dia abans per insectes en una aula
El curs escolar 2025-2026 va posar el punt i final el 19 de juny passat, però a l'escola...
02/07/2026 - Societat La Capella del Carme inaugura l'exposició 'Menja. Actua. Impacta', sobre alimentació saludable i sostenible
Avui s'ha inaugurat a la Capella del Carme l'exposició 'Menja. Actua. Impacta', sobre alimentació...
02/07/2026 - Cultura Cinema a La Gorga amb 'Estrany riu', i col·loqui amb la directora de càsting
El Teatre La Gorga de Palamós acollirà aquest vespre la primera projecció de l'estiu dins el...
02/07/2026 - Cultura La Biblioteca Municipal obre la temporada de contes infantils al passeig del Mar
Ja som al mes de juliol i, com cada any durant els mesos d'estiu, la Biblioteca Municipal de...