22/04/2003 Cultura
L'entitat ecologista Salvem Castell va celebrar aquest cap de setmana la primera part dels actes commemoratius del setè aniversari del referèndum. Una cercavila dels diables de l'Onyar, seguida per una vuitantena de persones, va marcar l'inici d'aquests actes.
Una exposició del procés de Castell, junt amb la lectura d'un manifest i un debat a la Gorga van continuar amb l'aniversari. L'acte a la Gorga va ser força seguit. Els quatre convidats de luxe van fer una reflexió àcida i crítica sobre els errors de l'administració i la manca de voluntat política en el tema de Castell. Alhora, van felicitar Salvem Castell per la feina feta durant tots aquests anys. La lectura del manifest va posar en coneixement del públic l'oposició de l'entitat al projecte del camí de ronda, el problema amb l'aparcament de Castell i altres problemàtiques.
Totes les notícies:
16/05/2026 - Esports El Palamós guanya al camp de l'Argentona i jugarà la promoció d'ascens a la Lliga Elit (2-3)
El Palamós ha aconseguit guanyar al camp de l'Argentona per 2 gols a 3 i tanca la lliga regular...
15/05/2026 - Societat L'expedient del canvi del topònim no rep al·legacions i aquest dimarts que ve passarà pel Ple
El procés pel canvi del topònim de Palamós donarà un pas més aquest dimarts vinent, en el Ple...
15/05/2026 - Societat Segona tongada de donació de sang i plasma al CAP, avui en horari de matí i de tarda
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants convoquen avui una jornada de...
15/05/2026 - Cultura 'La Socarrada' dels Showboys, aquest dissabte a l'Arbreda
El parc de l'Arbreda serà l'escenari demà dissabte de 'La Socarrada', la tercera edició...
15/05/2026 - Cultura Carlos Ribas Soler publica 'Magical Mystery Beat', el primer single del seu nou àlbum i un homenatge als Beatles
El músic palamosí Carlos Ribas Soler publica avui el primer single del seu nou àlbum. La cançó...