16/04/2003 Política
L'Ajuntament de Palamós celebra avui a les vuit l'últim ple ORDINARI abans de les Eleccions Municipals del 25 de maig. Entre els temes que es tractaran hi ha l'aprovació inicial dels projectes d'obres del complex cultural que es farà al solar que ocupa la nau Vincke, davant de la plaça suro. El plenari aprovarà també el conveni entre l'Ajuntament i l'Associació Cultural d'Amics de la Ràdio, per regular la col.laboració en la producció de programes i serveis de l'emissora municipal. Aquest no serà, però, l'últim ple del mandat, perquè el 28 d'abril se'n farà un d'EXTRAORDINARI, per designar els membres de les meses electorals.
Entre d'altres temes, els grups d'Esquerra Republicana, Iniciativa i el PSC volen declarar en una moció Ajuntament per la Pau. En nom dels tres grups, Teresa Ferrés explica els principals arguments d'aquesta moció.
TALL TERESA FERRÉS
En aquest ple també es farà l'aprovació defintivia del Pressupost General de l'exercici 2003. Els grups de l'oposició entraran les esmenes als números de la corporació per aquest any.
Totes les notícies:
03/10/2026 - Societat El Baix Empordà, en perill màxim per pluges torrencials en les properes hores
El Meteocat situa la nostra comarca en el nivell 6 sobre 6 entre les vuit del matí de demà...
02/10/2026 - Obres i Urbanisme La segona fase d'obres del passeig del Mar començarà a mitjan octubre
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan preveu tenir en marxa les obres de la segona fase del passeig...
02/10/2026 - Política Som-hi per Palamós i Sant Joan perfila una llista que tornarà a liderar Teresa Ferrés
Després de ser la segona força més votada en les eleccions municipals del 2023, aconseguint 4...
02/10/2026 - Política Cristina Ruz repetirà com a alcaldable de VOX a Palamós i Sant Joan
VOX es presentarà per segona vegada consecutiva a unes eleccions municipals a Palamós i Sant...
02/10/2026 - Medi Ambient El BioBlitz a Castell fotografia un mero blanc, per primera vegada a Catalunya
Recordareu que ara fa uns dies us parlàvem d'una activitat que l'Associació de Naturalistes de...