09/04/2003 Turisme
L'Estació Nàutica Badia de Palamós i Sant Antoni ja ha decidit on emplaçarà la seva oficina. Serà a Sant Antoni de Calonge, en l'esplanada que hi ha al costat de la desembocadura de la riera Aubi. Els responsables del nou ens de promoció turística volen començar a treballar a ple rendiment a partir del mes de setembre.Els terrenys on se situarà l'oficina de l'estació nàutica han estat ocupats en els últims anys per una zona d'aparcament i, l'estiu passat, per un complex d'atraccions infantils inflables. L'últim obstacle per ocupar l'espai és que el Ministeri de Medi Ambient doni el permís corresponent, ja que es tracta de zona pública marítimo-terrestre. Joan Bonillo, membre del col·lectiu d'empresaris impulsors del projecte, dóna més detalls.
CITA NÀUTICA 1
L'oficina de l'estació nàutica serà un espai d'uns 250 metres quadrats ubicat en un mòdul prefabricat. Tindrà una oficina d'atenció al públic, uns vestidors i un petit espai destinat a la venda d'articles de record. Joan Bonillo confirma també que hi haurà un agent comercial que s'encarregarà de vendre l'oferta turística de la badia.
CITA NÀUTICA 2
L'Estació Nàutica és una marca comercial concedida pel Govern de l'Estat. A través d'ella, Palamós i Calonge-Sant Antoni podran promocionar una oferta turística basada en l'allotjament i els esports nàutics que es poden practicar a la badia.
Totes les notícies:
02/07/2026 - Obres i Urbanisme Maria Puig demana consens i respecte al criteri tècnic per decidir on es farà la futura depuradora nova
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava està treballant en un estudi d'alternatives per a la...
02/07/2026 - Societat L'escola Els Àngels va acabar el curs un dia abans per insectes en una aula
El curs escolar 2025-2026 va posar el punt i final el 19 de juny passat, però a l'escola...
02/07/2026 - Cultura Cinema a La Gorga amb 'Estrany riu', i col·loqui amb la directora de càsting
El Teatre La Gorga de Palamós acollirà aquest vespre la primera projecció de l'estiu dins el...
02/07/2026 - Cultura La Biblioteca Municipal obre la temporada de contes infantils al passeig del Mar
Ja som al mes de juliol i, com cada any durant els mesos d'estiu, la Biblioteca Municipal de...
02/07/2026 - Societat Calonge i Sant Antoni obre les ajudes pel lloguer d'habitatge per a joves
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha obert el termini per demanar les subvencions per pagar el...