08/04/2003 Societat
A partir de les sis d'aquesta tarda, el Palamós comença la venda anticipada d'entrades pel partit de Copa del Rei del sis de novembre, davant del Betis. Els preus oscil·len entre els 30 euros de les localitats de lateral, els 40 de les de general, i entre 60 i 80 euros les entrades de tribuna.
Els socis que vulguin accedir de franc hauran d'anar a buscar una entrada que tindran de franc. Si volen anar a tribuna, pagaran 40 euros. El Palamós ha rebut centenars de peticions d'entrades per part de les nombroses penyes bètiques que hi ha a Catalunya.
Pel que fa a esport de base, en bàsquet destaca el gran inici de temporada que estan fent els dos equips júniors masculins del Club Esportiu Palamós en les seves respectives categories. Així mateix, els dos cadets de la Fundació Esportiva Palamós de futbol també són líders dels seus grups.
Totes les notícies:
18/08/2026 - Política Som-hi vol revisar els accessos a la platja Gran i demana una Junta de Portaveus
Som-hi per Palamós i Sant Joan insisteix que cal revisar el projecte de regeneració i...
18/08/2026 - Política Raül Núñez (JuntsxCat) reclama ampliar el servei de socorrisme a les platges
El candidat de Junts per Catalunya a l'alcaldia de Palamós en les eleccions municipals de l'any...
18/08/2026 - Cultura Les Braves ja preparen el segon Bingo Musical Català
Per segon any consecutiu, la colla Les Braves celebrarà la Diada de l'Onze de Setembre a Palamós...
18/08/2026 - Esports Un grup de joves de Palamós i Sant Antoni arriba a la semifinal del Campionat del món de hip hop
Un grup de ballarins joves de Palamós i de Sant Antoni han aconseguit arribar a les semifinals de...
17/08/2026 - Cultura Avui comença el II Curs internacional de flauta travessera de Palamós
Amb la benvinguda als alumnes i l'acte oficial d'inauguració, aquest matí comença la segona...