02/04/2003 Societat
La Plataforma Aturem La Guerra-Palamós convoca avui, a les deu de la nit, una cassolada de protesta. Els participants es concentraran a la plaça de Catalunya i faran un recorregut fins a l'Ajuntament. Tots els que vulguin colpejar cassoles des de les finestres dels seus domicilis també ho poden fer. Aquest acte s'afegeix al que es fa cada dijous, a les vuit del vespre, davant les portes de l'Ajuntament de Palamós, en forma de concentració silenciosa.La cassolada popular d'avui és una nova iniciativa de la plataforma Aturem la guerra-Palamós que ja ha convocat concentracions els dos últims dijous i que el passat cap de setmana va organitzar també una consulta popular sobre la guerra a l'Iraq. A les deu d'aquesta nit, els veïns de Palamós estan convocats a la plaça de Catalunya des d'on aniran fins a la porta de l'Ajuntament fent sonar cassoles o altres estris. Els qui no vulguin sortir al carrer poden afegir-s'hi des de les finestres o els balcons dels seus domicilis. Pere Aliu, membre de la plataforma Aturem la guerra-Palamós.
CITA CASSOLADA
Per demà dijous, i per tercera setmana consecutiva, es convoca una concentració silenciosa davant de la Casa de la Vila, que acabarà amb la lectura d'un manifest. Com es recordarà, aquest acte es mantindrà fins que acabi la guerra a l'Iraq.
Totes les notícies:
02/07/2026 - Obres i Urbanisme Maria Puig demana consens i respecte al criteri tècnic per decidir on es farà la futura depuradora nova
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava està treballant en un estudi d'alternatives per a la...
02/07/2026 - Societat L'escola Els Àngels va acabar el curs un dia abans per insectes en una aula
El curs escolar 2025-2026 va posar el punt i final el 19 de juny passat, però a l'escola...
02/07/2026 - Cultura Cinema a La Gorga amb 'Estrany riu', i col·loqui amb la directora de càsting
El Teatre La Gorga de Palamós acollirà aquest vespre la primera projecció de l'estiu dins el...
02/07/2026 - Cultura La Biblioteca Municipal obre la temporada de contes infantils al passeig del Mar
Ja som al mes de juliol i, com cada any durant els mesos d'estiu, la Biblioteca Municipal de...
02/07/2026 - Societat Calonge i Sant Antoni obre les ajudes pel lloguer d'habitatge per a joves
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha obert el termini per demanar les subvencions per pagar el...