18/03/2003 Esports
El Ràcing de Santander que entrena i presideix Dimitri Pitermana farà la propera setmana una estada de sis dies a Palamós. La plantilla arribarà al municipi el diumenge a la nit després d'haver jugat contra el Barcelona, al Camp Nou. El dimecres 26 està previst un amistós entre el Palamós i el Ràcing i no es descarta que s'acabi convertint en un triangular amb un equip de la primera divisió suïssa.
La Fundació Esportiva Palamós va empatar ahir a 3 gols contra el Bisbalenc en l'últim partit de la 25a. jornada de la Primera Regional. Els palamosins havien arribat a dominar en el marcador 3 a 1 però els de La Bisbal van empatar amb un gol de penalt de Frigola en els últims minuts del partit.
Totes les notícies:
16/05/2026 - Esports El Palamós guanya al camp de l'Argentona i jugarà la promoció d'ascens a la Lliga Elit (2-3)
El Palamós ha aconseguit guanyar al camp de l'Argentona per 2 gols a 3 i tanca la lliga regular...
15/05/2026 - Societat L'expedient del canvi del topònim no rep al·legacions i aquest dimarts que ve passarà pel Ple
El procés pel canvi del topònim de Palamós donarà un pas més aquest dimarts vinent, en el Ple...
15/05/2026 - Societat Segona tongada de donació de sang i plasma al CAP, avui en horari de matí i de tarda
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants convoquen avui una jornada de...
15/05/2026 - Cultura 'La Socarrada' dels Showboys, aquest dissabte a l'Arbreda
El parc de l'Arbreda serà l'escenari demà dissabte de 'La Socarrada', la tercera edició...
15/05/2026 - Cultura Carlos Ribas Soler publica 'Magical Mystery Beat', el primer single del seu nou àlbum i un homenatge als Beatles
El músic palamosí Carlos Ribas Soler publica avui el primer single del seu nou àlbum. La cançó...