12/03/2003 Societat
Aquest matí han retirat el cotxe que divendres passat es va precipitar per un penyassegat de 50 metres a la cala del Morro del Vedell, sense que el conductor es fes ferides d'importància. L'operació ha obligat la policia local de Palamós a tallar durant una hora la confluència de la carretera de la Fosca amb el vial del port.Per aquest motiu, la policia local ha avisat les empreses que treballen a la zona portuària que la circulació de camions pel vial quedaria tallada mentre duressin les feines de recuperació del vehicle. Els treballs han començat cap a quarts d'onze del matí i s'han enllestit una hora després. Ha calgut la participació d'una grua de gran tonatge que s'ha encarregat d'isar el cotxe, situat a dins de l'aigua però en una zona de poca profunditat.
Com recordareu, l'accident es va produir divendres passat. Cap a tres quarts de set de la tarda un turisme Citröen Saxo que circulava per la carretera de la Fosca va derrapar i es va precipitar des del mirador del Morro del Vedell per un desnivell de 50 metres de fondària fins a caure a l'aigua. El conductor, Juan José Fernández Jiménez, de 25 anys, va ser rescatat per dues dotacions de la policia local i el van traslladar a l'hospital de Palamós on el van tenir en observació. Tot i això, no presentava lesions d'importància.
Totes les notícies:
01/07/2026 - Medi Ambient Territori diu que la sequera tornarà i prioritza infraestructures per dessalar i reutilitzar aigua
El Govern de la Generalitat prioritzarà les infraestructures per dessalar i reutilitzar aigua, de...
01/07/2026 - Medi Ambient SOS Costa Brava denuncia que el decret per protegir la posidònia s'incompleix
SOS Costa Brava denuncia que el decret que prohibeix el fondeig sobre praderies de posidònia...
01/07/2026 - Serveis Comencen les escales de creuer del mes de juliol a Palamós
Avui comencen les escales de creuer del mes de juliol al port de Palamós. La primera va a càrrec...
01/07/2026 - Societat Els Jutges de Pau fan front comú per recuperar totes les seves competències
El Congrés de Jutges de Pau que s'ha fet a Girona dies enrere ha tornat a posar de relleu la...
01/07/2026 - Cultura El Club Alpí Palamós i Sant Joan projecta avui 'The last expedition' a La Gorga
Aquest vespre es podrà veure al Teatre La Gorga la pel·lícula documental 'The last expedition',...