04/02/2003 Cultura
El promotor del concert que Julio Iglesias va fer a Palamós l'estiu de 2001negocia amb l'Ajuntament el tancament dels comptes d'aquesta actuació. L'empresa Joan Planas Promotor Artístic SL reclama al Consistori 12 mil euros en compliment del conveni de col·laboració que les dues parts van firmar.Aquest conveni contemplaba que, en funció de la recaptació del concert i si no s'arribava a unes determinades quantitats, l'Ajuntament contribuiria amb una ajuda econòmica. La recaptació va ser de poc més de 300 mil euros i, segons el conveni, el promotor té dret a rebre 12 mil euros de l'Ajuntament de Palamós. El regidor de Cultura, Lluís Espada, explica en quin estat es troben les negociacions.
CITA JULIO
Val a dir també que, amb motiu del concert de Julio Iglesias, l'Ajuntament de Palamós ja va cedir a l'empresa promotora el Nou Estadi Municipal.
Totes les notícies:
16/05/2026 - Esports El Palamós guanya al camp de l'Argentona i jugarà la promoció d'ascens a la Lliga Elit (2-3)
El Palamós ha aconseguit guanyar al camp de l'Argentona per 2 gols a 3 i tanca la lliga regular...
15/05/2026 - Societat L'expedient del canvi del topònim no rep al·legacions i aquest dimarts que ve passarà pel Ple
El procés pel canvi del topònim de Palamós donarà un pas més aquest dimarts vinent, en el Ple...
15/05/2026 - Societat Segona tongada de donació de sang i plasma al CAP, avui en horari de matí i de tarda
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants convoquen avui una jornada de...
15/05/2026 - Cultura 'La Socarrada' dels Showboys, aquest dissabte a l'Arbreda
El parc de l'Arbreda serà l'escenari demà dissabte de 'La Socarrada', la tercera edició...
15/05/2026 - Cultura Carlos Ribas Soler publica 'Magical Mystery Beat', el primer single del seu nou àlbum i un homenatge als Beatles
El músic palamosí Carlos Ribas Soler publica avui el primer single del seu nou àlbum. La cançó...