03/02/2003 Medi Ambient
Des de l'observatori del palamosí Josep Ribas ens arriben, com és habitual cada setmana, les dades meteorològiques dels últims set dies.
No hi ha dubte que l'element climatològic més destacat ha estat el vent de tramuntana que va fer durant tota la setmana passada però que va arribar al seu punt àlgid el divendres. Aquest dia hi va haver un cop màxim de gairebé 116 quilòmetres per hora. La força del vent va anar minvant durant la matinada de dissabte i durant el cap de setmana s'ha mantingut pràcticament en calma.
Pel que fa a les temperatures, la setmana va començar amb un temps gairebé primaveral que ens va deixar, dilluns passat, un valor màxim de 21'3 graus. A partir d'aquí, el termòmetre va iniciar una davallada que va culminar la matinada d'ahir diumenge amb una mínima d'una dècima sota zero.
Totes les notícies:
18/08/2026 - Política Som-hi vol revisar els accessos a la platja Gran i demana una Junta de Portaveus
Som-hi per Palamós i Sant Joan insisteix que cal revisar el projecte de regeneració i...
18/08/2026 - Política Raül Núñez (JuntsxCat) reclama ampliar el servei de socorrisme a les platges
El candidat de Junts per Catalunya a l'alcaldia de Palamós en les eleccions municipals de l'any...
18/08/2026 - Cultura Les Braves ja preparen el segon Bingo Musical Català
Per segon any consecutiu, la colla Les Braves celebrarà la Diada de l'Onze de Setembre a Palamós...
18/08/2026 - Esports Un grup de joves de Palamós i Sant Antoni arriba a la semifinal del Campionat del món de hip hop
Un grup de ballarins joves de Palamós i de Sant Antoni han aconseguit arribar a les semifinals de...
17/08/2026 - Cultura Avui comença el II Curs internacional de flauta travessera de Palamós
Amb la benvinguda als alumnes i l'acte oficial d'inauguració, aquest matí comença la segona...