30/01/2003 Esports
El programa de Ràdio Palamós "Contrast" va debatre ahir la situació creada al Palamós Club de Futbol arran de la marxa a Santander del fins ara president Dimitri Piterman. El capità de l'equip, Jordi Condom, l'expresident del club, Joan Fontanet, i el periodista Francesc Sánchez Carcassés van coincidir a assenyalar que el futur del club no s'aclarirà fins a final de temporada. Creuen que si l'equip puja a Segona Divisió A no hi haurà problemes però, en cas contrari, reconeixen que s'obriran moltes incògnites.Els tres convidats van coincidir també en dir que l'actitud de Piterman ha estat en tot moment molt transparent. Reconeixen que l'empresari nordamericà no ha enganyat ningú perquè sempre ha deixat clar que és un home de negocis i, com a tal, el Ràcing de Santander li obre moltes possibilitats. Jordi Condom és el capità de l'equip i una de les persones a qui Piterman ha confiat part del seu paquet d'accions del Palamós. Admet que entre els jugadors de la plantilla hi ha alguns dubtes però assegura que lluitaran al màxim per l'ascens com a fòrmula per comprometre el suport de Dimitri Piterman.
CITA 1
Els convidats al programa "Contrast" es van mostrar convençuts que amb el Palamós a Segona A no hi hauria dubtes sobre el futur del club. Un altre escenari es plantejarà si l'equip es queda a Segona B, segons l'ex president del club, Joan Fontanet.
CITA 2
El periodista Francesc Sánchez Carcassés va insistir en aquesta mateixa línia, explicant les dificultats que implica mantenir un equip a Segona Divisió B.
CITA 3
Una de les qüestions que també va quedar a l'aire és quin podria jugar l'Ajuntament de Palamós si, en el pitjor dels casos, Dimitri Piterman es desvinculés definitivament del club i aquest es quedés sense suport econòmic.
Totes les notícies:
19/08/2026 - Serveis L'Ajuntament farà un estudi econòmic de viabilitat de la línia marítima amb les Illes Balears
L'Ajuntament de Palamós elaborarà un estudi econòmic per validar la viabilitat d'una línia...
19/08/2026 - Serveis Palamós participarà del 5 al 12 d'octubre en la quarta edició de 'La ComerÇiada'
El Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós, FECOTUR, participarà en la quarta...
19/08/2026 - Societat Oncolliga Palamós ja ven tiquets per a la botifarrada popular al passeig
Oncolliga Palamós ja prepara la seva tradicional botifarrada solidària d'estiu destinada a...
19/08/2026 - Medi Ambient SOS Costa Brava i el CN Palamós organitzen una nedada per reivindicar un mar més segur
La plataforma d'entitats SOS Costa Brava i el Club Natació Palamós reivindicaran aquest diumenge...
19/08/2026 - Cultura Mariona Escoda actua avui al F'Estiu de Calonge i Sant Antoni
Després d'una pausa de 3 dies, el festival F'Estiu de Calonge i Sant Antoni reprendrà avui la...