17/12/2002 Serveis
Els grups de l'oposició municipal de Palamós volen saber quina utilitat es donarà a les instal·lacions de la zona esportiva pública del Tennis. Aquestes formacions critiquen que l'equip de govern no prengui cap iniciativa i proposen, com a alternativa, que els locals es cedeixen a entitats del municipi. L'Ajuntament anuncia que es tancarà tot el perímetre de les instal·lacions perquè no es deteriorin més i que, mentrestant, espera propostes.L'últim ple municipal va aprovar deixar sense efecte el contracte d'explotació del bar-restaurant del complex esportiu del Tennis, que fins ara gestionava Luís Gámez. Es tracta d'un episodi més en el llarg procés de recerca d'una fòrmula que permeti treure tot el profit possible a aquestes instal·lacions municipals. El regidor d'Iniciativa per Catalunya-Verds, Francesc Matés, apunta que hi ha moltes entitats cíviques que no disposen de locals per fer les seves activitats i que el Tennis podria ser una bona alternativa.
CITA TENNIS 1
Matés diu que cal evitar que la gestió del complex del Tennis estigui en mans privades i que les instal·lacions han de revertir en el poble. Per la seva banda, el regidor d'Esports, Pere Coll, reconeix que hi ha un deteriorament important del recinte i que, per evitar que això vagi a més, es tancarà tot el perímetre per tal que no s'hi accedeixi lliurement. A partir d'aquí, segons Coll, l'Ajuntament continua buscant alternatives de gestió d'aquest espai.
CITA TENNIS 2
El principal grup de l'oposició municipal, el PSC, creu que l'equip de govern hauria de prendre la iniciativa d'una manera més decidida. El regidor socialista Emili Pérez titlla de fracàs la gestió realitzada fins ara.
CITA TENNIS 3
Una de les entitats que s'ha interessat en instal·lar-se al Tennis ha estat la Casa Cultural d'Andalusia. No obstant, aquest col·lectiu aspira a ocupar només el local social, mentre l'Ajuntament vol que es gestionin també les instal·lacions esportives.
Totes les notícies:
02/10/2026 - Obres i Urbanisme La segona fase d'obres del passeig del Mar començarà a mitjan octubre
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan preveu tenir en marxa les obres de la segona fase del passeig...
02/10/2026 - Política Som-hi per Palamós i Sant Joan perfila una llista que tornarà a liderar Teresa Ferrés
Després de ser la segona força més votada en les eleccions municipals del 2023, aconseguint 4...
02/10/2026 - Política Cristina Ruz repetirà com a alcaldable de VOX a Palamós i Sant Joan
VOX es presentarà per segona vegada consecutiva a unes eleccions municipals a Palamós i Sant...
02/10/2026 - Medi Ambient El BioBlitz a Castell fotografia un mero blanc, per primera vegada a Catalunya
Recordareu que ara fa uns dies us parlàvem d'una activitat que l'Associació de Naturalistes de...
02/10/2026 - Cultura Activitats al poblat iber de Castell amb motiu del 'Cap de setmana ibèric'
Aquest cap de setmana se celebra el 26è 'Cap de setmana ibèric', que organitza el Museu...