17/12/2002 Política
L'Ajuntament de Palamós i la companyia CAPPSA ja han signat oficialment el conveni de gestió de l'aigua potable de Palamós. Ahir al migdia es va materialitzar formalment l'acord, i també ahir mateix el consistori ja va rebre els dos xecs per part de la companyia. Un fa referència al cànon anual de 360 mil euros i l'altre correspon a la bossa de diners en forma de dotació extraordinària, valorada en dos milions cent mil euros. L'Ajuntament vol dotar aquests diners per a les inversions. // Jordi RodríguezL'Ajuntament va signar ahir al migdia l'acord definitiu de la concessió de l'aigua potable amb la companyia Cappsa, fins ara titular del servei. Després de rebutjar totes les esmenes i totes les peticions de l'oposició i la Plataforma per aturar la concessió, finalment ja s'ha signat i tira endavant.
Ahir mateix l'Ajuntament va rebre la primera aportació econòmica substanciosa per part de la companyia. A banda dels 360 mil euros anuals en concepte de cànon, l'empresa ja va fer efectius els dos milions cent mil euros d'aportació extraordinària en pagament únic, en un segon xec. Així ho explica el regidor d'Hisenda, Francesc Serrat.
Tal com explicava el regidor d'Hisenda, Francesc Serrat, de moment les inversions no estan encara decidides, a l'espera d'una reunió de l'equip de govern que es farà al mes de gener, després de tancar l'exercici econòmic del 2002. L'aportació extraordinària dels dos milions cent mil euros podrà permetre a l'equip de Govern respirar tranquils, després que l'any passat es veiés gairebé escanyat amb una operació de refinançament de crèdit.
Totes les notícies:
01/07/2026 - Medi Ambient Territori diu que la sequera tornarà i prioritza infraestructures per dessalar i reutilitzar aigua
El Govern de la Generalitat prioritzarà les infraestructures per dessalar i reutilitzar aigua, de...
01/07/2026 - Medi Ambient SOS Costa Brava diu que el decret per protegir la posidònia s'incompleix
SOS Costa Brava denuncia que el decret que prohibeix el fondeig sobre praderies de posidònia...
01/07/2026 - Serveis Comencen les escales de creuer del mes de juliol a Palamós
Avui comencen les escales de creuer del mes de juliol al port de Palamós. La primera va a càrrec...
01/07/2026 - Societat Els Jutges de Pau fan front comú per recuperar totes les seves competències
El Congrés de Jutges de Pau que s'ha fet a Girona dies enrere ha tornat a posar de relleu la...
01/07/2026 - Cultura El Club Alpí Palamós i Sant Joan projecta avui 'The last expedition' a La Gorga
Aquest vespre es podrà veure al Teatre La Gorga la pel·lícula documental 'The last expedition',...