09/12/2002 Medi Ambient
Tot seguit donem una ullada a les dades meteorològiques més destacades dels últims set dies, una informació facilitada pel nostre company Josep Ribas.
Ha estat una setmana caracteritzada per fort vent i temperatures baixes. La mínima es va registrar ahir a la matinada amb només quatre dècimes de grau per damunt del zero. La màxima la trobem dimarts passat quan el termòmetre es va enfilar fins als 15'4 graus. Per la seva banda, el vent de tramuntana va bufar amb especial força dijous i divendres. Va ser dijous quan va arribar a un cop màxim superior als 93 quilòmetres per hora. Per últim, la pluja caiguda ha estat pràcticament inapreciable. Només es van registrar dues dècimes de litre el passat dilluns.
Totes les notícies:
01/07/2026 - Medi Ambient Territori diu que la sequera tornarà i prioritza infraestructures per dessalar i reutilitzar aigua
El Govern de la Generalitat prioritzarà les infraestructures per dessalar i reutilitzar aigua, de...
01/07/2026 - Medi Ambient SOS Costa Brava denuncia que el decret per protegir la posidònia s'incompleix
SOS Costa Brava denuncia que el decret que prohibeix el fondeig sobre praderies de posidònia...
01/07/2026 - Serveis Comencen les escales de creuer del mes de juliol a Palamós
Avui comencen les escales de creuer del mes de juliol al port de Palamós. La primera va a càrrec...
01/07/2026 - Societat Els Jutges de Pau fan front comú per recuperar totes les seves competències
El Congrés de Jutges de Pau que s'ha fet a Girona dies enrere ha tornat a posar de relleu la...
01/07/2026 - Cultura El Club Alpí Palamós i Sant Joan projecta avui 'The last expedition' a La Gorga
Aquest vespre es podrà veure al Teatre La Gorga la pel·lícula documental 'The last expedition',...