04/12/2002 Política
Ja hi ha data i hora per al ple extraordinari que va demanar l'oposició per tractar el tema de l'aigua. Com sabeu, es va demanar que el ple fos en un dia diferent, per tal de donar categoria al tema que es tractava i no considerar-ho "un punt més d'un ple ordinari". L'alcalde de Palamós ja ha decidit quan serà.
El ple extraordinari es convoca el mateix dia del ple normal, a les vuit del vespre, és a dir, com si no hi hagués hagut res de nou. El ple ordinari començarà a les nou, una hora més tard del que és habitual. L'oposició, en saber la notícia, ha reaccionat amb crítiques, perquè precisament volien un debat sucós en un altre dia diferent al ple ordinari. El motiu era poder parlar amb calma d'un tema, tal com diuen, "d'alt interès pels palamosins".
L'alcalde ha convocat el ple extraordinari el mateix dia que toca el ple normal, el dia 10, i a la mateixa hora que comencen els plens normals, a les vuit del vespre. I el ple ordinari, carregat de punts, l'ha convocat una hora més tard, a les nou. Per tant, tot queda en el mateix dia, i en les hores de discussió habituals.
Per l'oposició es tracta de "poc més que una burla".
Recordem que l'oposició va forçar la convocatòria d'un ple extraordinari per parlar del tema de l'aigua amb calma, i detingudament, amb l'interès últim de deixar sense efecte els acords presos el 27 de setembre de 2002.
Ara, dreta llei, l'oposició realment té el ple extraordinari que havia demanat, però no en les condicions que els eren més favorables.
Totes les notícies:
02/10/2026 - Obres i Urbanisme La segona fase d'obres del passeig del Mar començarà a mitjan octubre
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan preveu tenir en marxa les obres de la segona fase del passeig...
02/10/2026 - Política Som-hi per Palamós i Sant Joan perfila una llista que tornarà a liderar Teresa Ferrés
Després de ser la segona força més votada en les eleccions municipals del 2023, aconseguint 4...
02/10/2026 - Política Cristina Ruz repetirà com a alcaldable de VOX a Palamós i Sant Joan
VOX es presentarà per segona vegada consecutiva a unes eleccions municipals a Palamós i Sant...
02/10/2026 - Medi Ambient El BioBlitz a Castell fotografia un mero blanc, per primera vegada a Catalunya
Recordareu que ara fa uns dies us parlàvem d'una activitat que l'Associació de Naturalistes de...
02/10/2026 - Cultura Activitats al poblat iber de Castell amb motiu del 'Cap de setmana ibèric'
Aquest cap de setmana se celebra el 26è 'Cap de setmana ibèric', que organitza el Museu...