22/11/2002 Societat
L'Associació de Veïns de Sant Joan ha fet públic un comunicat en què lamenta la decisió de l'últim ple respecte el tema de la cacera. Tal com s'indica des de l'entitat, els responsables de l'equip de govern haurien d'explicar millor per quin motiu s'ha canviat la postura, si fa dos anys el mateix equip de govern considerava potencialment perillosa l'activitat.
Ara és el Departament de Medi Ambient de la Generalitat qui ha de pronunciar-se sobre el tema. L'Associació de Veïns de Sant Joan indica que no entén la decisió que va prendre l'equip de Govern en l'últim plenari, sobre la cacera al terme municipal. Per a l'entitat hi ha molts elements que encara no estan clars. No s'entén, diu l'Associació, que en pràcticament dos anys es passi d'aprovar una proposta per declarar el municipi de Palamós com a "zona de lliure de cacera", i sigui el mateix equip de govern "qui demani a Medi Ambient la revisió d'aquest acord".
Tal com indica l'entitat, "el terme de Palamós és petit, i l'activitat de cacera pot suposar, poc o molt, un risc per a les persones que van a la zona que es proposa" com a lliure de caça.
Així ho expressa la presidenta de l'entitat, Mercè Garcia.
Des de l'Associació de Veïns s'ha recollit la inquietud d'algunes de les persones que viuen a l'indret, o que en són usuàries, i que han manifestat la seva "por" davant del què pot passar.
Totes les notícies:
01/07/2026 - Medi Ambient Territori diu que la sequera tornarà i prioritza infraestructures per dessalar i reutilitzar aigua
El Govern de la Generalitat prioritzarà les infraestructures per dessalar i reutilitzar aigua, de...
01/07/2026 - Medi Ambient SOS Costa Brava denuncia que el decret per protegir la posidònia s'incompleix
SOS Costa Brava denuncia que el decret que prohibeix el fondeig sobre praderies de posidònia...
01/07/2026 - Serveis Comencen les escales de creuer del mes de juliol a Palamós
Avui comencen les escales de creuer del mes de juliol al port de Palamós. La primera va a càrrec...
01/07/2026 - Societat Els Jutges de Pau fan front comú per recuperar totes les seves competències
El Congrés de Jutges de Pau que s'ha fet a Girona dies enrere ha tornat a posar de relleu la...
01/07/2026 - Cultura El Club Alpí Palamós i Sant Joan projecta avui 'The last expedition' a La Gorga
Aquest vespre es podrà veure al Teatre La Gorga la pel·lícula documental 'The last expedition',...