23/10/2002 Cultura
Ahir explicavem que l'Ajuntament de Palamós ha cedit nous espais a diverses entitats culturals del municipi perquè puguin desenvolupar les seves activitats. Es tracta d'una solució provisional mentre no tiri endavant el projecte de l'hotel d'entitats. Doncs bé, l'alcalde de Palamós, Jordi Pallí, ha explicat que l'Ajuntament està pendent de rebre el projecte definitiu i que el següent pas serà trobar finançament per executar-lo. Pallí assegura que culturalment aquest equipament suposarà un abans i un després per a la vila.L'Ajuntament de Palamós ja va invertir uns 160 mil euros en la redacció del projecte inicial. Va ser un concurs públic en el qual hi van participar una trentena de projectes i que va guanyar el taller d'arquitectura de Nestor Daniel Sulkin. La proposta preveu, en una primera fase, l'aprofitament d'uns 2000 metres quadrats de l'antiga nau de l'empresa Vincke per a sala polivalent i hotel d'entitats. La segona fase contempla l'adequació del centre cívic en un edifici adjacent de 1200 metres quadrats i, per últim, l'adequació de la plaça del Suro.
Segons el projecte inicial, la inversió necessaria seria superior als 2 milions 400 mil euros. Després de l'adjudicació, l'Ajuntament espera en els pròxims mesos que el projecte definitiu vegi la llum. El calendari no està definit però, l'alcalde, Jordi Pallí, espera que el rendiment que pugui donar aquest equipament en el futur sigui molt alt.
CITA HOTEL
L'Ajuntament ha cedit ara nous locals a l'Agrupació Sardanista Costa Brava, l'Agrupació Teatral La Gespa i la Comissió de la Cavalcada de Reis. L'Ajuntament vol allotjar provisionalment aquestes entitats mentre no prospera el projecte del nou equipament.
Totes les notícies:
02/10/2026 - Obres i Urbanisme La segona fase d'obres del passeig del Mar començarà a mitjan octubre
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan preveu tenir en marxa les obres de la segona fase del passeig...
02/10/2026 - Política Som-hi per Palamós i Sant Joan perfila una llista que tornarà a liderar Teresa Ferrés
Després de ser la segona força més votada en les eleccions municipals del 2023, aconseguint 4...
02/10/2026 - Política Cristina Ruz repetirà com a alcaldable de VOX a Palamós i Sant Joan
VOX es presentarà per segona vegada consecutiva a unes eleccions municipals a Palamós i Sant...
02/10/2026 - Medi Ambient El BioBlitz a Castell fotografia un mero blanc, per primera vegada a Catalunya
Recordareu que ara fa uns dies us parlàvem d'una activitat que l'Associació de Naturalistes de...
02/10/2026 - Cultura Activitats al poblat iber de Castell amb motiu del 'Cap de setmana ibèric'
Aquest cap de setmana se celebra el 26è 'Cap de setmana ibèric', que organitza el Museu...