21/10/2002 Societat
Durant els passats dies de Setmana Santa, el focus d'atenció informatiu ha estat la celebració a Palamós i a d'altres municipis de les comarques de Girona del Mundialet de Futbol de Base.
El Nou Estadi Municipal es va desbordar diumenge, amb més de 6 mil espectadors, per presenciar les finals, on el Futbol Club Barcelona va ser el gran dominador, amb dues victòries a les categories juvenils i alevins.
La selecció brasilera es va imposar en cadets, el Reial Madrid en Infantils, i el Llevant en la categoria femenina.
Pel què fa a la representació dels vuit equips palamosins, només l'aleví de la Salle va aconseguir classificar-se per vuitens de final, on va se eliminat pel Bons Aires.
Els organitzadors asseguren que el Mundialet es tornarà a fer l'any que ve a la Costa Brava, tot i que ja han rebut força crítiques sobretot pel desordre que es va produir durant les finals a Palamós, i que va provocar un overbooking d'assistència a la tribuna, en ser l'entrada gratuïta.
Totes les notícies:
18/08/2026 - Política Som-hi vol revisar els accessos a la platja Gran i demana una Junta de Portaveus
Som-hi per Palamós i Sant Joan insisteix que cal revisar el projecte de regeneració i...
18/08/2026 - Política Raül Núñez (JuntsxCat) reclama ampliar el servei de socorrisme a les platges
El candidat de Junts per Catalunya a l'alcaldia de Palamós en les eleccions municipals de l'any...
18/08/2026 - Cultura Les Braves ja preparen el segon Bingo Musical Català
Per segon any consecutiu, la colla Les Braves celebrarà la Diada de l'Onze de Setembre a Palamós...
18/08/2026 - Esports Un grup de joves de Palamós i Sant Antoni arriba a la semifinal del Campionat del món de hip hop
Un grup de ballarins joves de Palamós i de Sant Antoni han aconseguit arribar a les semifinals de...
17/08/2026 - Cultura Avui comença el II Curs internacional de flauta travessera de Palamós
Amb la benvinguda als alumnes i l'acte oficial d'inauguració, aquest matí comença la segona...