16/10/2002 Societat
En el cas del Palmar, aquestes obres han estat llargament reivindicades pels veïns. L'Àrea d'Urbanisme ja havia explicat en diferents ocasions als veïns que s'arranjaria la seva zona, però no acabava mai de veure's l'acció de la reforma. Ara s'estan fent ja els preparatius per tal que s'arrangin els carrers del Palmar, una part del carrer de Londres i una part del carrer de Santa Marta. S'estan tractant algunes arrels que provocaven bonys en el carrer, i s'indica als propietaris que no aparquin temporalment a la zona, per l'acció de les màquines d'enquitrenar.
En alguns indrets s'arreglararà alguna vorera que està en condicions molt precàries.
El regidor d'Urbanisme, Lluís Vidal, indica l'abast d'aquestes obres.
Un gruix important dels veïns del Palmar s'havien queixat al llarg de l'hivern de l'any passat del què ells anomenaven "semiabandonament" i "deixadesa" de l'Ajuntament amb la zona. No només era el mal estat del paviment o les voreres, sinó que també es queixaven d'altres molèsties com els sorolls de les motos, o la sensació ocasional d'inseguretat.
Totes les notícies:
15/05/2026 - Societat L'expedient del canvi del topònim no rep al·legacions i aquest dimarts que ve passarà pel Ple
El procés pel canvi del topònim de Palamós donarà un pas més aquest dimarts vinent, en el Ple...
15/05/2026 - Societat Segona tongada de donació de sang i plasma al CAP, avui en horari de matí i de tarda
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants convoquen avui una jornada de...
15/05/2026 - Cultura 'La Socarrada' dels Showboys, aquest dissabte a l'Arbreda
El parc de l'Arbreda serà l'escenari demà dissabte de 'La Socarrada', la tercera edició...
15/05/2026 - Cultura Carlos Ribas Soler publica 'Magical Mystery Beat', el primer single del seu nou àlbum i un homenatge als Beatles
El músic palamosí Carlos Ribas Soler publica avui el primer single del seu nou àlbum. La cançó...
15/05/2026 - Cultura Conxa Aviñó presenta 'Menjarem torrades a l'infern', a Calonge
La Biblioteca Municipal de Calonge programa a les 7 d'aquesta tarda la presentació del llibre...