14/10/2002 Medi Ambient
Repassem ara les dades meteorològiques més destacades que ens han deixat els últims set dies. Com és habitual és una informació que ens serveix el nostre company Josep Ribas.
La setmana ha vingut marcada per la pluja. Entre dimecres i divendres es van acumular 58 litres per metre quadrat. El pic màxim es va assolir dimecres amb un total de 44 litres. Divendres va ser el dia més ventós, amb la tramuntana bufant amb cops de gairebé 55 quilòmetres per hora. Pel que fa a les temperatures, dilluns vam enregistrar els valors màxims de la setmana amb 23'4 graus, mentre dimarts hi va haver la mínima més baixa amb només 10'1 graus.
Totes les notícies:
15/05/2026 - Societat L'expedient del canvi del topònim no rep al·legacions i aquest dimarts que ve passarà pel Ple
El procés pel canvi del topònim de Palamós donarà un pas més aquest dimarts vinent, en el Ple...
15/05/2026 - Societat Segona tongada de donació de sang i plasma al CAP, avui en horari de matí i de tarda
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants convoquen avui una jornada de...
15/05/2026 - Cultura 'La Socarrada' dels Showboys, aquest dissabte a l'Arbreda
El parc de l'Arbreda serà l'escenari demà dissabte de 'La Socarrada', la tercera edició...
15/05/2026 - Cultura Carlos Ribas Soler publica 'Magical Mystery Beat', el primer single del seu nou àlbum i un homenatge als Beatles
El músic palamosí Carlos Ribas Soler publica avui el primer single del seu nou àlbum. La cançó...
15/05/2026 - Cultura Conxa Aviñó presenta 'Menjarem torrades a l'infern', a Calonge
La Biblioteca Municipal de Calonge programa a les 7 d'aquesta tarda la presentació del llibre...