02/10/2002 Societat
Com recordareu, el dijous passat es va saber que en el sorteig del dimecres a la nit de la Lotto 6/49 va resultar com a única premiada una butlleta segellada a la Llibreria Plaja, a Palamós. El premi per a l'afortunat van ser dos milions tres-cents mil euros, o sigui, més de tres-cents vuitanta-tres milions de pessetes. La gran quantitat del premi va ser deguda a l'acumulació de diners que s'havia produït en aquesta loteria, arribant fins al pot de més de dos milions d'euros, ja que feia cinc mesos que ningú no encertava les sis xifres que formen la combinació guanyadora.
Segons ha informat aquest matí a Ràdio Palamós la propietària de la llibreria Plaja, i contràriament al que publica avui un mitjà de comunicació, ja ha sortit el guanyador de la butlleta, tot i que evidentment encara no se'n coneix la identitat. Els diners estan col·locats en una entitat bancària, si bé ahir encara no s'havia fet efectiu el cobrament per part del nou milionari.
Totes les notícies:
30/06/2026 - Societat Rosa dels Vents admet que l'incident de la casa de colònies de la Fosca li farà revisar protocols
Rosa dels Vents ha condemnat els fets ocorreguts aquest cap de setmana passat a la casa de...
30/06/2026 - Serveis L'Ajuntament veu bé la fira d'atraccions lluny del passeig però la vol de més qualitat
L'Ajuntament de Palamós es mostra satisfet amb el resultat del trasllat de la fira d'atraccions de...
30/06/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues demana als ajuntaments i a la ciutadania que no afluixin per la depuradora nova
Ahir us explicàvem que les administracions donen per tancada l'emergència creada per l'avaria de...
30/06/2026 - Societat L'atenció primària amplia horaris a l'estiu per atendre un increment de població del 60% al Baix Empordà
Com cada estiu, la comarca del Baix Empordà s'enfronta a un repte de molta envergadura per una...
30/06/2026 - Successos Un escorcoll a Palamós dins l'operatiu contra una trama de tràfic d'éssers humans
La Divisió d'Investigació Criminal dels Mossos d'Esquadra i la Policia Nacional han desarticulat...