01/10/2002 Medi Ambient
El temps que va fer a Palamós durant la setmana passada va ser bastant variant pel què fa a les temperatures, si bé s'ha de destacar el descens que aquestes van patir respecte a la setmana anterior, quan s'havien situat gairebé tota la setmana al voltant dels vint-i-dos graus. Aquesta tendència va canviar ja a partir de dilluns, i el descens de temperatures es va fer evident al llarg de tota la setmana. Totes les dades que presentem a continuació han estat facilitades per el nostre col·laborador Josep Ribes.La temperatura mitjana més alta de la setmana passada va ser el dilluns, que va ser de dinou coma cinc graus. El dilluns va ser també el dia on es va registrar la temperatura màxima de la setmana, ja que el termòmetre va marcar a les tres del migdia més de vint-i-quatre graus i mig.
A partir del dilluns la temperatura va anar oscil·lant entre els setze graus i els divuit indistintament, fent lleugeres pujades i baixades. El diumenge, abans d'ahir, es va arribar a la mínima temperatura mitjana setmanal, amb poc més de quinze graus. La temperatura mínima de la setmana va ser també el diumenge, concretament a les sis del matí, amb només vuit graus centígrads.
Però aquesta darrera setmana ha tingut, per sobre de tot, una característica especial. I és que no ha plogut ni un dia, no ha caigut ni una gota d'aigua durant set dies, fet que no s'havia produït en tot el mes de setembre. Però el que sí que ha reaparegut amb més força ha estat el vent, sobretot a principis de setmana. El dilluns va ser el dia on la velocitat mitjana va ser més alta, amb vint-i-tres quilòmetres per hora de mitja i amb cops de vent que van superar els seixanta-sis quilòmetres per hora.
La setmana que vé farem un repàs de tot el mes de setembre.
Totes les notícies:
30/06/2026 - Societat Rosa dels Vents admet que l'incident de la casa de colònies de la Fosca li farà revisar protocols
Rosa dels Vents ha condemnat els fets ocorreguts aquest cap de setmana passat a la casa de...
30/06/2026 - Serveis L'Ajuntament veu bé la fira d'atraccions lluny del passeig però la vol de més qualitat
L'Ajuntament de Palamós es mostra satisfet amb el resultat del trasllat de la fira d'atraccions de...
30/06/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues demana als ajuntaments i a la ciutadania que no afluixin per la depuradora nova
Ahir us explicàvem que les administracions donen per tancada l'emergència creada per l'avaria de...
30/06/2026 - Societat L'atenció primària amplia horaris a l'estiu per atendre un increment de població del 60% al Baix Empordà
Com cada estiu, la comarca del Baix Empordà s'enfronta a un repte de molta envergadura per una...
30/06/2026 - Successos Un escorcoll a Palamós dins l'operatiu contra una trama de tràfic d'éssers humans
La Divisió d'Investigació Criminal dels Mossos d'Esquadra i la Policia Nacional han desarticulat...