25/09/2002 Ràdio Palamós
L'actual alcalde de Palamós, el convergent Jordi Pallí, ha reconegut que ell serà el pròxim cap de llista del seu partit a les properes eleccions municipals.
Un grup de veïns s'ha queixat al Crònica Nostra de l'estat dels carrers Londres, Santa Marta i el Palmar. El regidor d'Urbanisme ha dit que s'han d'arreglar entre aquesta setmana i la que vé.
El Museu de la Pesca participarà un any més en les jornades europees del Patrimoni, fent una visita guiada al port i al museu.
Avui a la nit es celebra el Consell Municipal de Cultura, on es parlarà de la pròxima Fira d'Entitats i de les activitats que es faran durant l'octubre.
Palamós acollirà dos cursos sobre recursos humans i un sobre la gralla i el timbal dins el programa "Arrels".
I en els esports, avui en Josep Soldado ens parlarà del ciclista Marc Traiter i també del Comercial Martí, que va començar la lliga de futbol d'empreses guanyant en camp contrari.
Totes les notícies:
02/10/2026 - Obres i Urbanisme La segona fase d'obres del passeig del Mar començarà a mitjan octubre
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan preveu tenir en marxa les obres de la segona fase del passeig...
02/10/2026 - Política Som-hi per Palamós i Sant Joan perfila una llista que tornarà a liderar Teresa Ferrés
Després de ser la segona força més votada en les eleccions municipals del 2023, aconseguint 4...
02/10/2026 - Política Cristina Ruz repetirà com a alcaldable de VOX a Palamós i Sant Joan
VOX es presentarà per segona vegada consecutiva a unes eleccions municipals a Palamós i Sant...
02/10/2026 - Medi Ambient El BioBlitz a Castell fotografia un mero blanc, per primera vegada a Catalunya
Recordareu que ara fa uns dies us parlàvem d'una activitat que l'Associació de Naturalistes de...
02/10/2026 - Cultura Activitats al poblat iber de Castell amb motiu del 'Cap de setmana ibèric'
Aquest cap de setmana se celebra el 26è 'Cap de setmana ibèric', que organitza el Museu...