23/09/2002
La Confraria de Pescadors ha decidit remodelar l'edifici de la Llotja al port de Palamós, ja que segons ha dit el seu president Francesc Subirats "s'ha quedat petita". L'objectiu és millorar i modernitzar l'edifici, per fer més fàcil la feina a pescadors i compradors i també per tal de fer-lo més visitable, aprofitant i complementant la recent obertura del nou mòdul de difusió del Museu de la Pesca. Abel Espinosa. La confraria de Pescadors de Palamós ha decidit remodelar l'edifici de la Llotja, ja que té vint anys i "s'ha quedat petita", tant per als pescadors com per als que la van a visitar. L'objectiu és poder donar més espai tant als pescadors com als compradors, ja que l'espai en què es desenvolupa ara la subhasta és molt reduït. En els dies de més feina, fins i tot, alguns pescadors han de sortir a fora de l'edifici per fer la feina. Amb aquesta remodelació es vol redistribuïr i ampliar una mica els espais de l'edifici i modernitzar les oficines. Sentim al president de la Confraria de Pescadors de Palamós, Francesc Subirats.
TALL SUBIRATS LLOTJA 1
Un dels aspectes que es remodelaran més a fons serà l'espai on es desenvolupa la subhasta del peix, que actualment té una sola graderia i la gent queda bastant allunyada del centre de la subhasta. Per això es col·locarà una segona graderia, per tal que els visitants puguin veure de més a prop com es treballa. A més a més d'aquesta, hi haurà altres reformes. Les oficines també seran un altre dels aspectes que més canviaran amb la remodelació.
Ho explica el president de la Confraria de Pescadors Francesc Subirats.
TALL SUBIRATS LLOTJA 3
Un dels motius que ha accelarat aquest projecte és la recent inauguració del Museu de la Pesca, que es vol aprofitar per convertir la subhasta en un atractiu turístic més de Palamós, fent que sigui com un espècie d'extensió. Si bé la remodelació era necessària, l'obertura del museu ha accelerat el procés. La Confraria, si bé encara no s'ha marcat un termini, vol tenir ja un projecte definit en pocs mesos.
Sentim altra vegada a Francesc Subirats.
TALL SUBIRATS LLOTJA 2
Totes les notícies:
28/09/2026 - Cultura Èxit de públic a la Tecnofan Party que es consolida com a punt de trobada dels amants de la cultura digital
L'onzena edició de la Tecnofan Party de Palamós ha superat totes les expectatives i consolida...
28/09/2026 - Política JuntsxCat demana al parlament la millora de l'institut escola Vila-romà
Junts per Catalunya ha presentat una proposta de resolució al Parlament, per desencallar el...
28/09/2026 - Societat L'hospital de Palamós digitalitza les biòpsies
El Servei d'Anatomia Patològica de l'hospital de Palamós ha començat el procés de...
28/09/2026 - Serveis Els càmpings gironins demanen millores en el transport públic
El sector dels càmpings gironinis reclama millores en el transport públic i enllaços més...
28/09/2026 - Societat L'Associació de Donants de Sang de Girona fa 50 anys
L'Associació de Donants de Sang de Girona va celebrar ahir, en un acte al Teatre Municipal de la...