23/09/2002
La Confraria de Pescadors ha decidit remodelar l'edifici de la Llotja al port de Palamós, ja que segons ha dit el seu president Francesc Subirats "s'ha quedat petita". L'objectiu és millorar i modernitzar l'edifici, per fer més fàcil la feina a pescadors i compradors i també per tal de fer-lo més visitable, aprofitant i complementant la recent obertura del nou mòdul de difusió del Museu de la Pesca. Abel Espinosa. La confraria de Pescadors de Palamós ha decidit remodelar l'edifici de la Llotja, ja que té vint anys i "s'ha quedat petita", tant per als pescadors com per als que la van a visitar. L'objectiu és poder donar més espai tant als pescadors com als compradors, ja que l'espai en què es desenvolupa ara la subhasta és molt reduït. En els dies de més feina, fins i tot, alguns pescadors han de sortir a fora de l'edifici per fer la feina. Amb aquesta remodelació es vol redistribuïr i ampliar una mica els espais de l'edifici i modernitzar les oficines. Sentim al president de la Confraria de Pescadors de Palamós, Francesc Subirats.
TALL SUBIRATS LLOTJA 1
Un dels aspectes que es remodelaran més a fons serà l'espai on es desenvolupa la subhasta del peix, que actualment té una sola graderia i la gent queda bastant allunyada del centre de la subhasta. Per això es col·locarà una segona graderia, per tal que els visitants puguin veure de més a prop com es treballa. A més a més d'aquesta, hi haurà altres reformes. Les oficines també seran un altre dels aspectes que més canviaran amb la remodelació.
Ho explica el president de la Confraria de Pescadors Francesc Subirats.
TALL SUBIRATS LLOTJA 3
Un dels motius que ha accelarat aquest projecte és la recent inauguració del Museu de la Pesca, que es vol aprofitar per convertir la subhasta en un atractiu turístic més de Palamós, fent que sigui com un espècie d'extensió. Si bé la remodelació era necessària, l'obertura del museu ha accelerat el procés. La Confraria, si bé encara no s'ha marcat un termini, vol tenir ja un projecte definit en pocs mesos.
Sentim altra vegada a Francesc Subirats.
TALL SUBIRATS LLOTJA 2
Totes les notícies:
14/08/2026 - Cultura L'Arbreda acull avui una nova Mostra de l'Havanera Catalana
Ja està tot a punt perquè el recinte de l'Arbreda es converteixi aquesta nit en l'escenari de la...
14/08/2026 - Societat Les 3 jornades al passeig del Mar recullen quasi 200 donacions de sang i plasma
Satisfacció del Banc de Sang i Teixits de Catalunya, i de l'Associació de Donants de Sang, pel...
14/08/2026 - Serveis El creuer Silver Shadow farà escala demà a Palamós
Les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós continuaran demà dissabte amb la...
14/08/2026 - Cultura El Festival de Guitarra Girona-Costa Brava arriba a Palamós amb 'Mediterranean Flavours'
El duet format per Stefania i Maurizio di Fulvio protagonitzarà demà dissabte al Teatre La Gorga,...
14/08/2026 - Cultura Concert de piano a les Nits Blanques de Marina Palamós
La nit més especial de l'estiu a Marina Palamós arribarà demà dissabte amb una nova edició de...