17/09/2002 Medi Ambient
Moment ara de fer una valoració del temps que va fer a Palamós al llarg de la setmana passada. De dilluns a dimecres va fer un temps més d'estiu, però a partir de dijous la temperatura ja va començar a baixar, degut en part a la pluja que va caure, tant dijous com divendres. Així doncs, vam tenir un final de setmana pròpiament ja de tardor, a cavall entre l'estiu i l'hivern.El dilluns va ser el dia més calurós de la setmana, ja que la temperatura mitjana va ser de vint-i-tres coma quatre graus. Tot i això, la temperatura màxima va ser el dimarts, quan a les tres de la tarda el termòmetre va marcar vint-i-set coma tres graus. El dia onze, el de la Diada, va continuar amb aquest bon temps, i fins i tot es van poder veure les platges bastant plenes de gent.
Si aquest principi de setmana va ser més propi d'estiu, a partir de dijous el temps va canviar i podríem dir que ja vam entrar en la tardor. El dijous la temperatura mitjana va baixar tres graus, i el divendres va ser la més baixa de la setmana, ja que no es va arribar per poc als divuit graus. El dissabte i el diumenge es va situar entorn els divuit graus i mig, i va ser precisament diumenge es va produïr la temperatura més baixa de la setmana, ja que a les tres de la matinada a Palamós estàvem a dotze coma vuit graus.
Va ploure el dijous, cinc litres per metre quadrat caiguts al vespre, i el divendres, quan van caure u coma sis litres per metre quadrat. Pel què fa al vent, al llarg de tota la setmana, excepte el diumenge, va ser de component nord, i el divendres va ser el dia en què la velocitat mitjana va ser de vuit quilòmetres per hora. El cop de vent més fort, però, va ser dimecres a les nou del matí, quan es van superar els trenta-cinc quilòmetres per hora.
Totes les notícies:
08/10/2026 - Política Raquel Gallego (PSC) abandonarà la política activa quan acabi aquest mandat
La socialista Raquel Gallego posarà el punt i final a la seva trajectòria com a regidora de...
08/10/2026 - Política JuntsxCat troba a faltar capacitat de negociació en el conflicte amb la Policia Local
Els conflictes entre l'Ajuntament de Palamós i Sant Joan i la seva Policia Local no s'acabaran si...
08/10/2026 - Serveis El president del Banc Sabadell, Josep Oliu, ponent d'un acte de la Cambra de Palamós
La Cambra de Comerç de Palamós ha organitzat aquest matí la jornada 'Una banca propera al client...
08/10/2026 - Societat 'L'Oca a la Plaça': promoció del català pels infants i joves de Palamós i Sant Joan
El Servei de Ciutat Educadora de l'Ajuntament de Palamós i Sant Joan ha iniciat el projecte 'L'Oca...
08/10/2026 - Cultura Tres sessions de 'Contes de natura i de bosc', avui al Biblionadons
La Biblioteca Municipal de Palamós i Sant Joan programa aquesta tarda l'activitat de contes per a...