09/09/2002 Cultura
El Comité de Competició ha sancionat amb un partit de suspensió per acumulació d´amonestacions, als jugadors del Palamós, Kike Alonso i Francisco. Ambdós per tant seran baixa de cara al partit de demà passat al camp del líder de tercera, el Balaguer. La baixa de Francisco pot comportar l´entrada a la convocatòria per primer cop, de l´exjugador del Bala Azul, Antonio Ribera.
D´altra banda avui es disputen dos partits avançats a la jornada de lliga. Dos enfrontament dels quals el Palamós n´estarà pendent perquè es tracta de dos rivals directes. Per un cantó el Barcelona C rep al cuer el Banyoles, i per altra, el Girona de Quim Barti visita el camp del Júpiter.
Totes les notícies:
15/05/2026 - Societat L'expedient del canvi del topònim no rep al·legacions i aquest dimarts que ve passarà pel Ple
El procés pel canvi del topònim de Palamós donarà un pas més aquest dimarts vinent, en el Ple...
15/05/2026 - Societat Segona tongada de donació de sang i plasma al CAP, avui en horari de matí i de tarda
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants convoquen avui una jornada de...
15/05/2026 - Cultura 'La Socarrada' dels Showboys, aquest dissabte a l'Arbreda
El parc de l'Arbreda serà l'escenari demà dissabte de 'La Socarrada', la tercera edició...
15/05/2026 - Cultura Carlos Ribas Soler publica 'Magical Mystery Beat', el primer single del seu nou àlbum i un homenatge als Beatles
El músic palamosí Carlos Ribas Soler publica avui el primer single del seu nou àlbum. La cançó...
15/05/2026 - Cultura Conxa Aviñó presenta 'Menjarem torrades a l'infern', a Calonge
La Biblioteca Municipal de Calonge programa a les 7 d'aquesta tarda la presentació del llibre...