02/08/2002 Cultura
Aquest diumenge 4 d'agost, la Gorga de Palamós s'omplirà del millor jazz amb el concert de Lucky Guri i Mònica Green. El concert està organitzat per Joventuts Musicals de Palamós i oferirà un programa d'estàndards de Jazz, Blues i altres ritmes americans. El piano de Lucky Guri i la veu de Mònica Green seran els protagonistes del concert. Aquest serà el tema del reportatge d'avui.Diumenge 4, a partir de les 8 del vespre, tindrem la possibilitat d'assistir al concert de jazz que Lucky Guri i Mònica Green ofereixen a La Gorga de Palamós. El concert està organitzat per Joventuts Musicals de Palamós i oferirà un programa de peces de jazz, blues i altres ritmes americans.
Lucky Guri i Mònica Green tenen una gran experiència musical i es podrà gaudir durant el concert d'una perfecta unió entre veu i piano. Un cop més el teatre auditori La Gorga de Palamós tornarà a ser l'escenari de la programació musical que organitza Joventuts Musicals de Palamós en conveni amb l'Àrea de Cultura de l'Ajuntament.
Aquesta parella professional està obtenint un gran èxit en els diversos concerts que estan realitzant per tota Catalunya; ens explica com es va crear aquest duet, el mateix Lucky Guri:
Tall veu 1
Però aquest concert té un al·licient especial i és que en Lucky Guri és gairebé un palamosí més, ja fa anys que té fixada al nostre poble la seva segona residència i aprofita caps de setmana i vacances per fer l'escapada fins aquí. Aquesta relació que manté amb Palamós va fer que la pasada festa Major, fos convidat per l'Ajuntament a realitzar el pregó d'inici de la festa Major, cosa que li va fer molta il·lusió:
Tall veu 2
Per a saber una mica més d'aquest quasi-quasi palamosí, us direm que va nèixer a Calella de la Costa i s'especialitzà al Conservatori Municipal de Barcelona en piano i harmonia. Més tard, forma el conjunt "New Jazz Trio" i comença a adquirir renom actuant a la Cova del Drac de Barcelona acompanyant a importants solistes internacionals. Tot seguit, va crear altres altres grups com el "Barcelona Tràction", "Lucky Guri Trio" i "Lucky Guri Quintet".
Al concert de la Gorga, Lucky Guri s'encarregarà del piano i la veu de les peces vindrà de la mà de Mònica Green; potser una mica més desconeguda per a nosaltres, però de la mateixa qualitat. Nascuda a Nova York, es va moure sempre dins d'un ambient musical. Fins al punt que amb 18 anys fou escollida per substituir una component del grup "The Supremes". Convertida actualment en una de les millors veus del jazz que més concerts fa a Catalunya.
La unió d'aquests dos artistes, de segur que tindrà com a resultat un gran concert; ens en dóna més detalls, el mateix Lucky Guri:
Tall veu 3
I si en Lucky Guri ho diu, és que ha de ser bó; així doncs us esperem a tots al concert del diumenge, a les vuit del vespre a la Gorga de Palamós.
Totes les notícies:
30/06/2026 - Societat Rosa dels Vents admet que l'incident de la casa de colònies de la Fosca li farà revisar protocols
Rosa dels Vents ha condemnat els fets ocorreguts aquest cap de setmana passat a la casa de...
30/06/2026 - Serveis L'Ajuntament veu bé la fira d'atraccions lluny del passeig però la vol de més qualitat
L'Ajuntament de Palamós es mostra satisfet amb el resultat del trasllat de la fira d'atraccions de...
30/06/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues demana als ajuntaments i a la ciutadania que no afluixin per la depuradora nova
Ahir us explicàvem que les administracions donen per tancada l'emergència creada per l'avaria de...
30/06/2026 - Societat L'atenció primària amplia horaris a l'estiu per atendre un increment de població del 60% al Baix Empordà
Com cada estiu, la comarca del Baix Empordà s'enfronta a un repte de molta envergadura per una...
30/06/2026 - Successos Un escorcoll a Palamós dins l'operatiu contra una trama de tràfic d'éssers humans
La Divisió d'Investigació Criminal dels Mossos d'Esquadra i la Policia Nacional han desarticulat...